Pohodové sprinty v okurkové sezóně 

Letošním sprintům vládlo téměř ideální počasí, vítr vyjímečně po směru závodu. I když ideální.......to je dle mě teplota trati 40, vzduchu 5, bezvětří a to nejspíš nenastanesmiley. Trať letos potřebovala trochu více péče kvůli značným dešťům a aktivní zemědělské činnosti.

Měl jsem těsně před akcí dojem, že nás tam bude tak pět a půl, podstatná většina lidí odřekla kvůli dovoleným, nakonec to bylo zase moc pěkný řekl bych. A je to zejména díky stálým závodníkům - srdcařům, nakonec je pak úplně jedno kolik aut přijede, děkujeme jim. Někteří jedinci pak zajeli skoro 20 časů, takže ani všechno v tabulce není, jen to zásadní, naměřili jsme celkem přes 150 časů.... Například jeden nejmenovaný pán s červeným vozem, trochu mám dojem jestli u něj nedochází k transformaci z okruhů na sprint?laugh Časomíra fungovala zatím nejlíp co pamatuji, drobnou komplikaci způsobil jen hlodavec s noční aktivitou snažící se odtáhnout měděný kabel (za měď dávaj furt dost) a dále místní přízrak - vůz na uhlí, který na chvilku oslepil časomíru a zadělal trať mazutem? Nevím o žádné zásadní technické poruše, je to skvělé, protože auta dostávají skutečně záhul, téměř nikdo z nás je nešetřil.

Naše díky patří každoročně každému, kdo čímkoli přispěl či přiložil ruku k dílu a je těch lidí stále více.....je to dobrýsmiley

Ještě jednou díky

 

A nyní pod textem je první odkaz na fotogalerii, dále pak tabulka s "dragtajmy", věřím že fotek a videí se sejde mnohem více.

Galerie od Honzy

Video od Gulyho

Galerie od DailyDrivera

Umělecká galerie od KAFKAs FRIEND

 

 

Posted by Sat Sunday, August 7, 2016 4:52:00 PM

Už je to jasně daný........ 

1st Drag Racing Club ČR vyhlašuje 6.ročník tradičního Brňanského sprintu - 6.8.2016

Komu by snad chyběly doplňující informace:  - takže opět Panenský Týnec a osvědčená trať

                                                                                   - začneme mezi 9-10h dopolední, 6.8.2016

                                                                                   - časomíra klasicky s přesností tisíciny

                                                                                   - už klasické posezení a něco k snědku

                                                                                   

 

Startovní listina:

1. Chevy Caprice 383 Tajfun

2. Chevy El Camino 66!!! 327/350hp The Rock Crusher !!!!

3. Mini 1,3 nebo PéRod 250 alkohol dragster

4. Chevy Tahoe 323/270hp  The Hauler

5. Chevy Caprice  STW 88/305  Daily Driver

6. Stanovo tajemství (buď Firebird nebo zase něco divnýho)

7. Robert - Camaro '79

8. Tom - Camaro 199? + Ford Sierra Cossworth 4x4

9. Zapadočeši (81 Firebird, 69 Corvette... +-)

10. Zdeněk - Camaro 79 nebo Monte Carlo 79

11. Eidiho okruhové Rko + kolega se Škodou 136

12. KAFKAsFRIEND - Dodge Magnum R/T 5.7 Hemi 2008

 

Posted by Sat Thursday, July 14, 2016 6:37:00 PM

Chevrolet El Camino 1966 

Návrat na silnice

Datum 6.6.2016 si dovolím nazvat jako ten správný den vzkříšení dalšího  klasického amerického vozu Chevy El Camino 66, který se po předchozích drobných testech skutečně vrátil na silnice ve formě, v mnohém přesahující stav po sjetí z výrobního pásu. Jednalo se o první delší zkušební jízdu v doprovodu dalších dvou amerických strojů se srdcem V8 a piloty klubu Streetrodders. Myslíte, že všechny ty 6ky jsou náhoda???wink

Byl to pro mě zážitek s chutí nostalgie a svobody, sledovat ve zpětném zrcátku Caprice dvě oči Camina, ještě nedávno odsouzeného k jistému pobytu na vrakovišti.  Mělo skutečně velké štěstí ……Nic podobného už se nikdy nikde vyrábět nebude.....

Vendiku, čeká tě nyní hodně radostí i starostí s autem, které je jako dítě, stále něco potřebuje, občas ti leze krkem, ale nikdy nad ním nezlomíš hůl.

Den se povedl, jarní počasí předvádělo v dáli bouřky, bylo fajn se sejít a být u toho všeho, posedělo se, pokecalo a vznikla i společná fotka členů SR.

 

 

Posted by Sat Tuesday, June 7, 2016 4:02:00 PM

Nepříjemnosti v pneuservisu 

aneb velká kolová rošáda

Dnes jsem navštívil jeden blízký nejmenovaný pneuservis s Kepričem a prosbou dofouknout všechny pneumatiky,dále zjistit proč se mi nadměrně sjíždějí zadní pneu, fakt netuším čím by to mohlo být. Vše probíhalo dobře, dejte si kafe pane, hned to bude. Když jsem se vrátil k autu, kola nikde!!!

Na dotaz kde mám kola jsem od pracovníka pneuservisu obdržel odpověď, že neví a jaká že jsem to měl kola a že by to mohl říct každý.

Jedná se o muže na fotografii pod textem, dejte si na něj pozor, z vlastní zkušenosti vím že je schopen čehokoli!!!!

Zajímavý je že Vendik si pořídil nový kola ze států, ne úplně nepodobný těm mejm co se nemůžou najít....

Když se pochlubím cizím peřím jak se říká, musím Vám sdělit, že motor Camina SBC 327 z roku 62 od neděle opět žije, má skutečně skvělý zvuk a pekelnou sílu i díky výkonné vačce s nostalgickým časováním. Na plyn reaguje dříve než mrknete okem, díky tvrdým silentblokům motoru se celé auto kymácí. Na dalších fotkách jsou první testy v závodním nastavení. Přední kola žiletky a zadní klasika od Hoosiera nás dnes dostala na zkušební časy 12.801, 12.890 a dokonce 12.510. Možná jsme čekali časy začínající 11 kou,ale vzhledem k dnešnímu chladnému počasí a horšímu gripu jsou časy více než uspokojivé. Po dalším ladění motoru a celkového nastavení budou časy jistě hodně hodně nižší.

Už teď je to úžasný, cenný a jedinečný exemplář a až bude zcela hotov, zasvěcení i naprostí lajci budou doslova padat na zadek. Bez nadsázky.

 

 

 

 

 

 

Posted by Sat Saturday, March 12, 2016 5:53:00 PM

Fakta o Top Fuel dragsterech 

aneb o věcích hnaných až na pokraj fyzikálních limitů

Našel jsem zajímavý soubor fakt ohledně Top Fuel dragsterů, tak jsem si myslel, že by stálo za to ho rychle přeložit do ČJ a hodit to sem.

  • Motor Hemi 500cui používaný v Top Fuel dragsterech má vyšší výkon než první 4 startovní řady vozidel NASCAR dohromady
  • Pod plným plynem spotřebovává typický motor dragsteru 42,4 litrů za vteřinu; plně naložený Jumbo jet spotřebovává v podstatě stejné množství ovšem s o 25% nižší produkcí energie
  • Sériová Hemi V8 nedokáže podat dostatečný výkon k roztočení masivního kompresoru používaného na dragsterech.
  • Během jízdy potom pomocí takového kompresoru proudí skrz sání do motoru 3000 cfm (1.42 m3 za vteřinu) vzduchu. Směs paliva je stlačená téměř do téměř tuhé fáze před zapálením. Válce pracují na hraně "hydrolocku" (zničení zalitím).
  • Běžný stechiometrický poměr směsi vzduch-benzín je 14.7:1, u nitrometanu se používá 1.7:1. Při hoření této směsi vzniká teplota až 3900°C
  • Plameny vzniknuvší spálením nitrometanu jsou žluté. Bílé plameny, které lze vidět na výstupu z "výfuků" jsou ovšem způsobeny hořením vodíku, který vzniknul rozkladem atmosférické vlhkosti při kontaktu super-žhavých plynů se vzduchem.
  • Zdvojené cívky dodávají 44 Ampér každé zapalovací svíčce, což se podobá elektrickému proudu při svařování.
  • Očekávaným důsledkem je, že elektrody na svíčkách jsou po jediné jízdě plně spotřebované.
  • Zhruba po půlce jízdy už motor nejede na zapálení směsi svíčkou ale samovznícením díky obrovské kompresi a výfukovým ventilům rozžhaveným do běla. Motor lze tehdy vypnout jedině odříznutím toku paliva.Pokud selže zapálení válce ještě na počátku jízdy, nahromadí se nespálený nitrometan ve válci a potom exploduje s dostatečnou silou, aby odtrhl hlavu od motoru případně rozthl blok motoru vejpůl.
  • Dragstery dosáhnou 300 mph (480 km/h) ještě předtím než stihnete dočíst tuto větu
  • K tomu aby dokázaly překročit 300 mph do 4.5s musí dragstery akcelerovat průměrným zrychlením odpovídající hodnotě 4G. K tomu aby dokázaly už v půlce trati jet 200 mph (322 km/h) musí v době startu dosáhnout zrychlení 8G.
  • Motor se otočí zhruba 540krát mezi přechodem signálů na semaforu (cca 0.5s)
  • Motory jsou konstruovány tak aby přežily zhruba 900 otáček pod zátěží a to včetně burnoutu.
  • Červená oblast otáčkoměru začíná až na 9500RPM
  • Každá sranda něco stojí. Řekněme, že všechny nástroje, přístroje a vybavení už máte nakoupené. Lidi to dělají jen pro radost. Nic nevybuchne. I přesto se náklady při závodech vyšplhají zhruba na $1.000 za vteřinu jízdy.

 

Posted by Honza N. Friday, February 12, 2016 9:19:00 AM

Přání a pozdrav 

Za klub Streetrodders přeji zdraví, pohodu a hodně motoristických zážitků v dalším roce všem Streetroderům, fanatickým motoristům a lidem dobré vůle.

Letí to co přátelé?smiley

S pozdravem prezident klubu SR

Pro pobavení si dovoluji přiložit odkaz na článek:

http://fotbal.idnes.cz/ivan-hornik-rozhovor-05h-/fotbal.aspx?c=A151222_185001_fotbal_tof

Obrázek o tom všem si udělejte samismiley

Posted by Sat Wednesday, December 23, 2015 10:31:00 AM

Jak to dělaj bohatý v J.A.R. 

Poněvadž se tam řídí na špatný straně silnice, tak si tam bohatý můžou dovolit dotáhnout Holden Ute. Aneb moderní variaci na Vencovo El Camino, Made in Australia.

Za kvalitu se omlouvám, foceno na rychlo a mobilem.

Produktová fotografie pro představu

Nezdá se to, ale to BMW je tušim řada pět. Ten Holden je fakt dlouhej jak kráva. A zní mu to celkem dobře, jen je potřeba zesílit aby to bylo přes ty krávy cikády slyšet.

Jo a tohle je blízký okolí, pro představu vysoce kontrastní kultury smiley

Posted by Honza N. Sunday, December 13, 2015 9:25:00 AM

Klasická schůze klubu Streetrodders 

18.prosince 2015 - je to pátek kluci

Dávám to sem docela brzo, abyste nemohli držkovat stylem "já už něco mám".smiley

Kde to bude je snad každýmu jasný, U Kašpara (fakt blbý jméno), snad tam nebude nějaký rezervé.

Ačkoli dobře vím, že alkohol je jed, budeme ho pít a z toho vznikne  program.

Zdar Svatik.

 

Posted by Sat Thursday, October 22, 2015 5:42:00 PM

Jak to dělaj v Thajsku 

Nerad bych z toho dělal cestopis. Berte to tak, že něco z uvedeného může jedině obohatit a dávám nakouknou pohledem streetroddera pod pokličku thajský vynalézavosti a každodenních starostí zdejšího motoristy. Jejich dvě hlavní hesla nejspíš budou :

a) všechno je kompatibilní

b) když to funguje, neřeš jak to vypadá

Určitě jsem neměl pocit, že by jim scházeli škvarky. Vozovej park mi přijde novější v porovnání s ČR. Na druhou stranu není nouze o motorizovaný popelnice a DOMÁDO všeho druhu. Nevim co řiká jejich legislativa (srát na ní), ale co jsem viděl nikoho netrápí s jak velkou mrdkou se vydá na silnici. Třeba to není nejlepší přístup.. jenomže asi všecko je lepší než ta buzerace a hromada poplatků u nás a v €U. Sorry, trochu jsem si ublil a teď k věci.

1. Serem si to na mašině, vyhlížim hadi u cesty a v tom opičí siesta na cestě. Celkem normální jev.

2.Po pár dnech si řikám "už mě nic nepřekvapí"..viděl sem i 6lidí na skůtru, ovšem velkej pes napříč na skůtru byl na mě moc. Přední a zadní nohy do neskutečnýho "V" aby se tam vešel.

3.tahat za plyn může, na zem dosáhnout nepotřebuje

4.někdo by řekl, že to k sobě nepatří...přijelo to.  Po rychlém ohledání to tipuju skládačku ze 4 motorek

5. paskvil

6.paskvil co mě rozesmál

7.Příznivci atmosféry neušlo že dneska už je TURBO prakticky ve všem

8.Výrobce nešetřil a namísto laciných plastů použil v interiéru kvalitní dřevo...nebejt to autobus pro 20 lidí byla by to i prdel

9.našel jsem i jednu ameriku, impala 69 se 6-ti hrncema

10. byla zvláštní

11.Hrdý majitel samolepky SR (na dveřích) a taky tý impaly, nejspíš se ješte nesetkal s takovym zájmem

12. a na závěr docela zajímavej design na plechovce píva pro motoristy

 

Posted by Hanz Wednesday, October 21, 2015 9:35:00 PM

BS 5 – pekelné sprinty 

Letošním sprintům se pokoušelo dominovat počasí, které předvedlo teploty přes 38 pekelných stupňů Celsia ve stínu. Ale na streetrodery si nepřijde.  Řekl bych, že sprinty se vskutku vydařily i časomíra byla lepší než loni. Trochu sice zazlobila, po pravdě sám nevím co tomu přesně bylo, snad moc světla či tepla. Díky tomu jsme najeli velké množství, vesměs smysl dávajících časů, myslím, že nikdo už neměl potřebu jezdit více a výsledná tabulka s časy se nachází pod tímto textem.

           Těšíme se na jistě velké množství kvalitních fotek a videí, které zde budou postupně přidány.

Děkuji členům klubu SR za litry potu při přípravě a úklidu akce, dále všem co přispěli do naší pokladničky a samozřejmě všem účastníkům a přihlížejícím, že se i v tomto vedru vydali do ještě větší výhně na drag strip, vážíme si toho.  Věřím, že v příštím roce zopakujeme sprinty v podobném měřítku, duchu, nadšení  a  atmosféře, která byla opět vynikající.

                                                                                                                                                                                                                                       Sváťa

 

 

 

Fotky:  http://s297.photobucket.com/user/xjohny/Srazy/2015%205BS%20Panensky%20Tynec/story

              http://caprice79.rajce.idnes.cz/Streetrodders_Panensky_Tynec/

              https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1052937244718434.1073741884.576685009010329&type=3

              http://1drv.ms/1HBl2XJ

              https://picasaweb.google.com/113508919545101917490/5BS842015

 

Videa:  https://www.youtube.com/watch?v=92m2fGwPxko

             https://youtu.be/83jLHzXnmrc

 

Jestli máte další foto a videa tak sem s tímwink

                                                                                                                                    

Posted by Sat Sunday, August 9, 2015 11:56:00 AM
Page 8 of 10 << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>

Co je tu nového?

  1. News > NitrOlympx 2024

    Opět jsme zajeli na NitrOlympx a zažili povedený závody. Tentokrát stylově v Honzově fordce. Počasí vyšlo přesně a zapršelo až po skončení noční šou. Vzhledem ke zkušenostem jsme seděli tam, kde nás ani déšť nemůže rozhodit. Snad jen lidská blbost, kdy jsme musel vyhánět němcí z výhledu....
  2. News > Možná přijede i pan Totušek.....

    Je to zase pryč a po dvou horších sezonách se povedlo i počasí, bez kterého to u nás dobře nejde. Dle reakcí mám pocit, že to bylo moc fajn, jsme rádi za všechny účastníky, zejména za ty skalní, co nedají na naše sprinty dopustit a o tom ty sprinty jsou. Děkujeme také za veškerou pomoc,...