Nerad bych z toho dělal cestopis. Berte to tak, že něco z uvedeného může jedině obohatit a dávám nakouknou pohledem streetroddera pod pokličku thajský vynalézavosti a každodenních starostí zdejšího motoristy. Jejich dvě hlavní hesla nejspíš budou :
a) všechno je kompatibilní
b) když to funguje, neřeš jak to vypadá
Určitě jsem neměl pocit, že by jim scházeli škvarky. Vozovej park mi přijde novější v porovnání s ČR. Na druhou stranu není nouze o motorizovaný popelnice a DOMÁDO všeho druhu. Nevim co řiká jejich legislativa (srát na ní), ale co jsem viděl nikoho netrápí s jak velkou mrdkou se vydá na silnici. Třeba to není nejlepší přístup.. jenomže asi všecko je lepší než ta buzerace a hromada poplatků u nás a v €U. Sorry, trochu jsem si ublil a teď k věci.
1. Serem si to na mašině, vyhlížim hadi u cesty a v tom opičí siesta na cestě. Celkem normální jev.
2.Po pár dnech si řikám "už mě nic nepřekvapí"..viděl sem i 6lidí na skůtru, ovšem velkej pes napříč na skůtru byl na mě moc. Přední a zadní nohy do neskutečnýho "V" aby se tam vešel.
3.tahat za plyn může, na zem dosáhnout nepotřebuje
4.někdo by řekl, že to k sobě nepatří...přijelo to. Po rychlém ohledání to tipuju skládačku ze 4 motorek
5. paskvil
6.paskvil co mě rozesmál
7.Příznivci atmosféry neušlo že dneska už je TURBO prakticky ve všem
8.Výrobce nešetřil a namísto laciných plastů použil v interiéru kvalitní dřevo...nebejt to autobus pro 20 lidí byla by to i prdel
9.našel jsem i jednu ameriku, impala 69 se 6-ti hrncema
10. byla zvláštní
11.Hrdý majitel samolepky SR (na dveřích) a taky tý impaly, nejspíš se ješte nesetkal s takovym zájmem
12. a na závěr docela zajímavej design na plechovce píva pro motoristy