Důvod proč jsem dneska po X letech rozchodil motor 350 po GO je možná praštěnej. V týdnu mi sousedka řekla, že se o projekt zajímal její zeťák zbohatlík, viděje jí v kočárkárně poslal vzkaz, jestli jí jako prodám. Nějakej důvod bejt vždycky musí. Samozřejmě, že neprodám a ani na vteřinu jsem o tom nezauvažoval a došlo mi, že když je letos zase zima jak za starejch časů, musim něco dělat.
Do konce týdne jsem dal na hromádku nutné díly, něco jsem našel na chalupě, zbytek v kočárkáně, sklepě a garáži. Krom holého motoru tam ještě dnes po obědě nebylo z elektriky nic. Včera jsem koupil baterku a ráno ještě pořídil ve Spojmatu šroub na rotor a vačku, pak namontoval ještě nikdy nepoužitý stator, nové uhlíky, kladívka. Cívky jsem jen proměřil a přidělal pod nádrž izolačkou, natáhnul provizorní kabely, nastříhal kabely ke svícím a našrouboval do cívek a fajfek. Kondíky jsem jen stáhnul k sobě páskou a rovněž nouzově připojil na kostru.
Pak klasika, udělat odtrhy na měrky a předstihy na posuvku a diodu. Jojo každej válec má svůj předstih ,ještě že jich není víc. Plyn jsem pořešil jen kusem lanka aby se dalo přidat, všechno šlo podezřele dobře…….
Poslední fáze bylo dodat palivo, namíchal jsem to pro začátek 1:25 s olejem. Pak už jen pustit kohout paliva, trochu to přeplavit a připojit baterku. Trochu nerva jsem měl, ale zdaleka ne tak jako u V8, chytlo to asi na čtvrtý našlápnutí, na syrovej a nedoladěnej motor paráda. Nechal jsem to trochu ohřát a pak stáhnul šroubem otáčky volnoběhu, pěkně se to převalovalo a běželo potichu jak kotě.
Nutno dodat, že motor by měl mít trochu větší výkon, nezapomněl jsem snížit hlavy, drze odhaduju 20 koní. Na rozbití huby je to až dost......Dokončení bude až příští zimu, poač jakmile se oteplí, chci dělat na projektu 383-500-500 na 100%.