Tohle auto mě dostalo už dávno před jeho pořízením a nepustilo dodnes. Znalostí bylo málo, ale musel jsem ho mít. Na střední jsem dost makal abych si mohl dovolit tenhle třímetrovej koráb. Dovoz z říše byl tehdy skoro nemožný. Až v roce 2005 se objevilo jedno Mini v Praze a já ho koupil.
I když dneska není moc času, rád se v něm nípu. Pokaždý něco poseru. Chybama se člověk učí a já se naučil hodně.
Je to mini 1,3. Spousta věcí je jinak, dokážu s tim žít. Auto má za sebou kompletní rekonstrukci. Trvalo mi to 4 roky. Sezónu jsem jezdil s litrem. Ted jezdim s motorem 1310 na HIF44. Motor má za sebou úplný zatopení při povodních 2002 a ve 2006. Po celkový GO nejede zle, i když čas na 1/4mile stojí za prd. S větším množstvím kilometrů v tak nepohodlnym autě jsem skončil s 13" kolama a přešel na 10"
Doma pomálu stavim jinej motor. Více o něm později a v jiném projektu.
Aktuální stav
Mechanicky ani chemicky jsem se všudypřítomné rzi nezbavil
Po otryskání zmizela rez a podlaha, cedník za všechny prachy
Plaváček po měsíci mazání WD40 a brzdovkou
Nejlépe na při vyndavání zarezlých pístů funguje 3kg palice s modifikovanou kulatinou. Citlivější řešení nebylo.
Moje oblíbená
Cesta s Džunem na IMM2011, foceno kdesi nad ST.Stephan