Pokud byste si náhodou mysleli, že nic nedělám, tak se mýlíte, jezdim do tý Teplý skoro každej den. Myslím, že to tam je vidět. Navzdory všemu stavím auto od zadu, takže je nyní hotová zadní půle.Dnes jsem tam dal konečně i víko kufru. Kdybych si při sundavání karoserii tolik nezmuchlal, měl bych o dost míň práce, jenže v tý době jsem to fakt chtěl rozřezat a vyhodit. To bych ale byl vážně idiot.
Takže mimo jiné problémy jsem dnes zjistil, že zámek kufru mám o 7 cm jinde než by měl být, vzniklo to zřejmě skladováním kastle na výšku, když stála na kufru a zrovna v rukavičkách jsem se k ní nechoval. Naštěstí na chalupě mám nejen přípravnu,lakovnu, ale i karosárnu a rovnání karoserie není problém,viz obr. Pokud budete chtít něco natáhnout, přivezte to. Jo a nedoporučuju chodit autu po střeše, dost blbě se to pak rovná.
Velká výhoda stavby je hlavně v tom, že mě nezdržuje lakýrník. To je u stavby vždy nenáviděná osoba, která stavbu protáhne průměrně o 1-2 roky. S prašností při lakování problém ve stodole není, stačí když nefouká vítr, aby na to bylo vidět a je vše ok. Něco, co tam provádím vidíte na fotkách z mobilu, který fotí snad ještě hůř než ten předchozí. Stroj je stále dosti lehký, často si při stavbě kladu otázku, „je to tam potřeba“? Většinou si odpovím ne. Vypadá to možná ještě nehotově, ale dost dílů , zejména plechařiny mám již připraveno k montáži v laku, přes zimu jsem nezahálel a makal na tom v lakovně doma ve dvoře.
Interier….no vlastně tam nic není, ale všechno je a bude nastříkáno hmotou Body 950, to je fakt boží barva. Nyní čekám na sportovní sedačky se 4 bodovými pásy, čelní sklo je v řešení a motor je v Žalhosticích připraven. Na příští rok první sezonu zatím SBC 327 s 350Hp. Letos mi stačí dokončit vůz, aby vypadal tak jak má a vše fungovalo, na jaře příštího roku by měly začít první testy. Pro dnešek vše, na podzim pevně věřím, zde budou fotky kompletního Caprice.