Co dál?

Trocha nitra nikoho nezabila....

 

No to momentálně nevím, mám to tak pokaždý a pak pár dní po sprintech přijde osvícení a další cíl.

     Je třeba jasně říct, že jsem přes zimu namontoval NOS kit, což jsem trochu tajil, aby bylo překvapení a taky jsem se toho trochu bál, dokud jsem to netestoval. Použil jsem sadu, která je odstupňovaná a laditelná co se výkonu týče. Nasadil jsem nejmenší trysky s avizovaným okamžitým přidáním cca 100 koníků.

     Bude to znít dost sebevědomě, věděl jsem, že pokud se to sejde, Démon pod 12 pojede, dokonce jsem to trefil do desetiny mých představ. Hodně mi pomáhá kalkulátor ¼ míle na netu ,na základě vývoje auta se to dá dobře odhadnout.  Zkrátka jsem s tím časem už počítal celej rok, takže by mě asi úplně rozbilo, kdybych to nedal.

    Démon už letos při prvních testech jel skvěle, laboroval jsem přes zimu s nastavením zapalování, myslím, že i bez Nitra se dostane k hranici 12s za ideálních podmínek. S Nitrem je to bomba, asi je to trošku návykový, je to takovej zvláštní efekt, s ním to jede pocitově třeba o 20% víc, bez něj o 30% míň, až mě chvilkama přepadl pocit, že to nejede….

       No zadařilo se překonat takový ty moje internetový modly, který jsem měl roky na ploše PC viz obrázky pod textem. Pro zajímavost to kupátko umí 11.70 a ten druhej to umí ještě líp než je na obrázku, konkrétně za 11.695, tedy o tisícinu lépe než Démon. Ještě je tam ten Dodge, jeho čas mi připadal dlouho nedosažitelnej. Mají dokonalou trať což jim přeju i závidím, a už umějí odlepit přední kolo od země, proč já ne? Tak příště!

      Tím se plynule dostávám k prozatimním plánům na příště. Auto „patrně“ nechám tak jak je, podotýkám, že pouhou změnou trysek,(mám je)laugh může být nárůst výkonu velmi snadno dalších 150 koníků navíc.

       Chtěl bych se zaměřit na kvalitu – přilnavost dráhy v prvních metrech. Rozjezd je alfa a omega. Ani jednou jsem se do toho nemohl na startu opřít na 100%, musím se rozjíždět jako na dvě fáze a to je blbý, musí se to krmit hned a všechno, prostě cihla smiley. Letos jsme to s Ing. Grečlem nastříkali zase trochu líp, ta druhá vrstva už byla vo něčem. Když dáme tři, tuším, že by to mohlo jet za 11.5 tak jak to je. Jestli na to pak sedne pták nebo přejde zajíc, budou tam přilepený navždy.

       Jasně chvála na naší dráhu, co jsem zaslechl potěšila. V Čechách jsem viděl kvalitní přípravu dráhy jen v Bechyni, kdyby to neudělali, borci  který tam jezděj by je poslali do řiti. Dokonce ani na motodragsterech v Hoškovicích jsem to neviděl a tam už jezděj nějaký Evropský soutěže nebo co.

 

 Takže tak nějak, Démonovi jsem poděkoval, že to se mnou vydržel, potěšil mne ještě v neděli ráno, nebyla pod ním ani kapka – ničeho prostě…..

Jeden dlouhodobý velký sen tedy splněn, děkuji tímto sponzorům a dalším kolegům, co mi v tom pomohli....

 

https://youtu.be/iHMUi5yVuQk

https://youtu.be/…GGg

 
 
 
 

 

 

Posted by SAT Friday, August 14, 2020 8:11:00 PM

Comments

Thursday, August 20, 2020 8:48:00 PM

re: Co dál?

To je jasný trysky!!..kdyby jsi hodně chtěl..mám na dílně vrtáky až do 42mm..NO PROBLEM..

Friday, August 21, 2020 9:37:54 AM
Sat
View User Profile for Sat

re: Co dál?

Dík Vendiku, ty nikdy nezklameš......     42 už je docela dost, to bysme museli navrtat přímo do sánílaugh Seženu tedy větší flašku.

Friday, August 21, 2020 1:22:09 PM

re: Co dál?

Větší flašku mám. Nech dát tažný.

Friday, August 21, 2020 7:05:36 PM
Sat
View User Profile for Sat

re: Co dál?

Ty vole vy jste zlatý, dík za nápady a technickou pomoc. Udělám to tak, že nebudu vůbec spolíhat na vzduch, protože stojí za hovno a moc kyslíku tam už neni a pojedu čistě jen na svuj kyslík s flašek. S tim průměrem trysek a flaškama si to budu moct dovolit.....

Wednesday, October 7, 2020 5:01:36 PM
Mára Z28
View User Profile for Mára Z28

re: Co dál?

Jaký je prosím rozměr těch Hoosierů na zadní nápravě 26.0 x10.0-15???

Saturday, November 7, 2020 11:49:40 AM
Sat
View User Profile for Sat

re: Co dál?

Zdar, je to 28 x 14.50-15

Comments are closed on this post.