Takže tu máme další pěkný projektíček…..Vendik mi sdělil, že má nový projekt, ale že asi nebudu nadšenej. Už vím čeho je tento Žalhostický mechanik schopen, takže mě pojala mírná nervozita a začal si představovat další motokolo nebo snad kočár, neměl jsem vůbec tucha. Však jedničkovým Golfem jsem byl mile překvapen! Přiznám se, že by mě to nenapadlo a příjemně se mi ulevilo. Nedá se nic dělat, je to světoznámá klasika a fakt pěkný auto, přitom bych řekl, že jich v dobrém stavu už zas tak moc není.
Jedná se o projekt středně velkého rozsahu myslím, bude to tedy zase do posledního šroubku a kvalitně, na druhou stranu přísun dílů je dle Vendika bohatej a to je důležitý. A pak jsou ještě jiný věci a to je podstatný. Proto by to snad nemuselo bejt tak náročný ve srovnání s Caminem i vzhledem k tomu, že karoserie je mimořádně zachovalá……..Další milá záležitost byl pro mě motor, protože je to benzín a dokonce 1.5 litru poskytující nějakých 70koní. Motor OHC převzatý z Audi 80 je plněn karburátorem a zažehnutí umožňuje klasický rozdělovač. Při hmotnosti stroje kolem 850kg to s ním mohlo slušně zacvičit.
Jojo, 70 koní je dneska neználkům k smíchu, ale v roce 1983 byl tento poměr výkonu k hmotnosti a ceně vozu vynikající.
Hodně štěstí projektu a těším se na svezení.
Takhle třeba bude vypadat......
Zatím vypadá takhle..........
.
A v takovém stavu to přijelo, motor zvlášť......
Jako školáci prvního stupně jsme obcházeli cestou ze školy auta a koukali na tacháče autům jako "kolik to jede"
Takže tohle jede 200
A toto je Vencův rotační mechanismus vlastní výroby, u kterého jsme se jednozačně shodli že je to "drzý".