Takže to vypadá klucí, na další přírůstek a projekt do Streetrodders od GM. Corvettu jsem obdivoval a uctíval od dětství a to že by někdy mohla stát v mojí garáži bylo nepředstavitelný. Samozřejmě to spustila ta práce na tý žlutý Vette. Trochu jsem pak zabřed do inzerátů, nedalo se toho nechat až to dopadlo takhle. Pomohl tomu i současný stav ve světě, jsem si jist, že není na co čekat, jde to všechno rychle do prdele. Takže slovo dalo slovo a vyrazili jsme s Hanzem do Polska, celková trasa byla asi 1300-1400km. Osud se nám snažil házet klacky pod nohy ve formě celníků, který nás sebrali a vobrali, dále třeba tažný vozidlo padalo do nouzáku a vůbec se začalo docela srát. Navíc ta debilní virová situace, takže to bylo takový trochu na vodě. Ale s dobrým koncem. Dík Hanzi!!!
Něco k auťáku. Je to 76 v manuálu, je to originál a tak nějak těsně před smrtí. Takovýmu stavu nedokážu odolat. Chytá to, jede to, brzdí to, svítí to. Samozřejmě je na ní hodně práce, což jsem si nemyslel, ale chybělo mi to. Ještě nevím jak to dopadne, mám v kebuli pár scénářů, uvidí se. Démona jsem pořídil taky na díly a nakonec se to trochu zvrtlo. Tohle snad nijak extrémně nedopadne, jako zvyšovat výkon se bude, to je snad jasný, ale tak nějak přiměřeně. Je to sice taky amerika, přesto je to zase něco úplně jinýho a řekl bych silně návykovýho . Včera jsem vyndal stropní panely, takže už se do ní vejdu.
Někde v hloubi jsem tušil, že si ještě jednou auto dám, tak nejspíš už fakt poslední, na sprinty nebude, ale pod 15s to musí dávat. Chtěl jsem manuál, možná mi to poleze krkem, ale ten pocit řízení bude maximální. Rovněž bych rád měl jedno auto s normálním bublavým volnoběhem, takže to s vačkama nebudu přehánět, zkrátka auto na stáří . Je tam všechno nejspíš původní, takže hodně opotřebený, ale origo štítky ,tzv. matching numbers“, nebo původní návod v koženým kaslíku mile překvapí.
Nyní se stroj nachází kde? Stroj se nachází v Roudnici nad Labem, kde počká na úpravy ve stodole a lepší počasí. Pak jsem přesvědčen, že dojde na převoz po vlastní ose. Samozřejmě to žádný Český papíry nemá, ale na ty to nejezdí. Věřím, že by to mohlo dojet samo, každopádně bez doprovodu a nějakýho křoví to nepude. Takže kochejme se nálezovým stavem…….
Takhle jsme jí s Hanzem viděli z auta po příjezdu po prvý a byl jsem ve vteřině rozhodnut. Muselo by tam bejt něco zásadního špatně a to se ještě uvidí možná
A tady už byla naše
Nemůžu si odpustit, za stav D1 by někdo potřeboval nakopat do vajec, Korvetě se omlouvám, ta koukala.....ale držela se jako klíště.
Lidi pochopitelně čuměli a mysleli si něco o Ferrari. Nikdo s nich netušil co to bude zase stát krve a potu
Takhle nám Polský celníci vysvětlovali mimo jiné, že s podválem se nejede 130 nýbrž 80. Ale musim říct, že dělali jen co museli,
vyfotila nás nějaká brána nebo co. Kdekoliv jinde by nás za ty přestupky zařízli víc, ve fašistickém Německu by to byl možná vzhledem
k momentální situaci konec cesty.