Ani nevím co sem mám napsat. Celý to začlo někdy v roce 2000, to jsem ho po prvý viděl z vlaku cestou do práce v bazaru, skutečně obří krabice,svítila v ranním šeru. Než jsem se k něčemu rozhoupal, koupil ho můj nynější švagr, kterého jsem tehdy neznal, byl jsem u toho, když s ním odjel z bazaru. Deptalo mě to a třeba tak po půl roce jsem se vydal ho hledat a našel. Koupil jsem ho a zase vrátil, v tý době jsem se na to necejtil. Už jsem věděl kde je a časem ho chtěl znovu, to už zase nechtěl jeho majitel, tak jsem mu ho pro sychr, samozřejmě neplánovaně zbořil a byl můj. Žádná výhra to nebyla,přišla náročná GO,udělal jsem skoro všechno špatně, ale dopadlo to tak jak to dopadlo. Nějak to jezdilo a podotýkám dobře s motorem 305, super zvuk,super spotřeba,nekouřil.....Kdy byla ta první jízda po přestavbě těžko říct, bylo to jaro roku 2003, každopádně auto bylo v takovém stavu, že mohlo odvést 16.7. spolehlivě svoji další svatbu, tentokráte jsem byl ženich já.
Další milník byl na prvních sprintech, dostal jsem tam strašně na prdel, i od Jeepa,to nešlo prostě, snad jsem to tam dal za 18-19s? Takže jsem pořídil kleklou 350 a upravil na 383,úpravy se pak týkaly dále podvozku,převodovky a věcí ovlivňující čas na čtvrtku, ale zároveň aby to byl stále trochu Caprice. Lak a interier se dostal na vedlejší kolej a nyní je to docela hlučné,tvrdé monstrum,vlastnosti ameriky příliš nemající. Ale jede jako peklo.
Víc toho psát nebudu,těch strastí bylo na celou knížku. Takže ještě pár foteček....s pokecem.
Jedna z prvních fotek, ještě na kinofilm.
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/caprice-2.jpg)
Trochu jsem ho vypucoval, dostal poklice a základní péči.
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/tmp4.jpg)
A docela jsem si ho užíval, pokud jsem teda měl na palivo......
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/8.jpg)
No až jsem ho zrušil na dálnici za hustýho deště na slikách.....hodiny ve 120km/h.....a přesto jel dál po svých.
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/03.jpg)
A začla náročná přestavba, karoserie s rámem byla v háji, takže úplně všechno....
Někdy mi bylo fakt hodně ouzko, něco jako sám na všechno, ale vůle byla vesměs pevná....mladej a blbej:-)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/30.jpg)
Byl jsem si jist, že další auto nebude a teď to s tím rámem zažívám znova v projektu 500-500, neplánoval jsem to, ale nedalo se tomu odolat. Celkem jsem pohřbil dva rámy, tak to zkusím odčinit:-)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/24.jpg)
Původní 305 ka po částečné GO, jela skutečně dobře, byla vytrvalá a spolehlivá
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/motor-copy-2.jpg)
Dostal pak i dle některých slušivá kola
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1020169.jpg)
A též nový lak, který již utrpěl hodně šrámů
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1020161.jpg)
Později přišel stroker a s ním první slušný čas na sprintech.
A lidem se Caprice zase líbil:-)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/100_6292.jpg)
Zaměření na sprinty se stupňovalo.....
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/foto-1.jpg)
A jezdil jsem stále rychleji, překonal jsem i svou největší modlu - legendární, obdivovanou, obří, supersilnou modrou Impalu 68, která to uměla kolem 15 s, u toho auta jsem pochopil, že to možný je.....(Impala parkuje v pozadí fotky)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/dsc_3478.jpg)
Pak to byl i předseda 1st Veteran US Car Clubu a jeho památná věta:
" Jeho Caprice jede ohromně, sám jsem to pocítil"
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/dsc_3488.jpg)
S vyšším výkonem nutně přišly i technické problémy.....
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/dsc_0324b.jpg)
Pár GOček a rozborek strokeru mám za sebou, naštěstí jsem na to už zdaleka nebyl sám......
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1050509.jpg)
SBC 383 po třetí GO, řetěz rozvodů může prasknout snad jen mě, ale ještě to dopadlo celkem dobře.
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1050529.jpg)
Dále trápí soupeře bez ohledu na rok výroby a povahu vozu
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/hoškovice-018.jpg)
Pravidelné focení na oblíbeném místě :-), máme to tu nejhezčí ty naše kopečky, tohle je točna na Sutom
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1070376.jpg)
Pachatel se vždy vrací na místo činu! Hleďte na něj, ještě neví co ho čeká :-))))
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/15.jpg)
Zkouším odhadnout časový rozdíl těchto dvou fotek....takových 12 let?
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1070386.jpg)
Ne pokaždý jsem na Sutom vyjel, jako zrovna tady, zradil první karbec origo Rochester Dualjet, takže jsem se ho naučil štelovat a taky jsem ho zrepásnul. Věřte mi, že ve stavu na fotce pod textem jsem potkal příslušníky policie v protisměru, ale seděl jsem na bedýnce, výfuk byl kus lešenářský trubky, na hlavě zmijovku a docela jsem to smažil, poač byla kláda, čím rychleji jedete, tím více tepla od motoru šlo do kabiny. Poldové mě minuli a pokračovali asi v jízdě, přesně nevím, žádné zpětné zrcátko jsem neměl a otočit jsem se k smrti bál. Museli by mě totiž rovnou zastřelit.
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/80.jpg)
Po laku už jsem měl motor vychytanej....stále to ale bylo dobrodružství. Poldům už bych se mohl prokázat alespoň celistvým lakem a kastlí bez ostrých hran:-)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/85.jpg)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1010874.jpg)
Jo tuhle mám rád no.....
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/the-best.jpg)
Motor má na klice minimálně 400 koní, což je údaj zejména pro pana Košťála :-)
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1010877.jpg)
A poslední, dnes už taky "Vintage" foto, je důležitý mít i druhou polovičku nakloněnou motorismu, jen podotýkám je to sehraná scénka, utlačit se to nedá....
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/ševy17.jpg)
Doufám že aspoň to děcko bude mít rozum, podle výrazu ve tváři si nejsem vůbec jist.....
![](/Data/Sites/1/media/caprice79/p1010473.jpg)