Roudnická porodnice 

Venku je hnusně a prodloužený víkend mi dal nejspíš poslední šanci v roce 2014 udělat "TO" o čem jsem uvažoval.  Opravit zázemí kde přijdou na svět a poprve začnou řvát dva motory. Mám na mysli K100 a péroše. Neni to nic extra, ale slíbil jsem uveřejnit fotky (díky osvětlení se nepovedly). Ta barva na podlaze opravdu drží a překonala moje představy. 

 

 

Posted by Hanz Thursday, November 20, 2014 2:38:00 PM

Den poté 

BS 4

Slyšeli jste někdy rčení „každá liška chválí svůj ocas“? Následující řádky mohou být podobné. Máme za sebou totiž 4.tradiční Brňanský sprint, tentokráte v Panenském Týnci na letišti. Počasí vyšlo perfektně, odpoledne zesiloval vítr, jenže tam to fouká porád. Byla to první malá a přesto větší akce našeho malého klubu SR,  nikoho vyloženě znechuceného jsem tam nepotkal ,  tak bych řekl, že dobrý.

Jasně, časomíra zlobila, nechci kolem toho kecat, ale zlobila zatím všem a všude, kde jsem byl a třeba na nedávných nejmenovaných sprintech s nesrovnatelnou reklamou, účastí a financemi  to dopadlo s měřením naprostým fiaskem. Takže jsme moc rádi za spousty naměřených časů, které dávají smysl a bez nich by celá akce byla celkem o ničem. Osobně zapracuju na zlepšení spolehlivosti.

Chtěl bych poděkovat všem aktérům akce za účast, jsme skutečně velice rádi za jakýkoli zajímavý vůz, pokud možno nejvíce odlišný od České „modly“ Octavia Tdi s čipem. Cením si různorodosti vozů, myslím, že je to pak zajímavější ,  každý si najde to své. Díky i za finanční příspěvky do nádrže od stabilního motoru a věřte, že bankovky z ní vyndat jdou!  Další dík patří kolegům z klubu za vše kolem akce a obzvlášť vyzdvihuji posezení pod stanem s grilováním, což mělo větší ohlasy, než jsem čekal, takže ono vždy stejně všechno skončí u toho jídla a to je dobře.

 

Nyní k výsledkům. Vše je uvedeno v tabulce pod článkem, nejlepší čas jezdce je zvýrazněn. Fotky zatím žádné nemám, jistě se jich brzy sejde dost.

A perlička na závěr: Stejně jako loňský ročník byl okořeněn zásahem policie ČR, letos to mělo obdobu. Při cestě nazpět jsem byl v Libochovicích, poklidně  jedoucí rychlostí 40 km/h vyhodnocen hlídkou policie jako obzvláště nebezpečný účastník silničního provozu a za použití výstražných majáků zastaven. Za závažný prohřešek absence zadní SPZ a nepoužití bezpečnostního pásu jsem byl náležitě pokárán. Kdyby tato hlídka jen tušila, že Caprice prakticky nebrzdí……ale policie jde přece jen po podstatných věcech a hlavně je třeba vykázat činnost. Takže ti fízlové k tomu asi už nějak patřej.

Ještě jednou díky všem ,  prezident klubu SRwink

Pár fotek, víc nejdete přímo ve fotogaleriích:

 

 

Posted by Sat Sunday, August 10, 2014 1:05:00 PM

Základní instrukce pro všechny návštěvníky 4.BS 

Z důvodu místa konání tj. letiště v Panenském Týnci musí všichni bez vyjímek dodržovat základní pravidla místního provozu.

- Na hlavní dráhu letiště je vstup (vjezd) přísně zakázán

- Pohybujte se pouze po vyznačenách cestách, pro lepší představu je níže obrázek s popisky

- Dodržujte jednosměrný provoz jak ho označují šipky v obrázku níže

- Cesta bude od závory značená až na parkoviště, žlutě značená cesta je v horším stavu. Prosíme zúčastněné aby se přizpůsobili  stavu užitkové komunikace a rychlost nám předvedli až na dragstripu

 

Posted by Hanz Monday, August 4, 2014 10:22:00 PM

Seznam účastníků 4.BS - 9.8.2014 

Prosím všechny členy a přátele SR o informaci v komentářích, kde se objeví základní data k aktivním účastníkům 4.BS. Průběžně budu aktualizovat (nebo to tam namačkejte rovnou). Díky za spolupráci. Termín je potvzený z letiště. 

 

1) Hanz - Mini 1,3 

2) Petr Hálek - VW Beatle - 3rd Reich Edition

3a) Honza - Chevy Camaro 5.0 '79

3b) Honza - Chevy Tahoe 5.3 '01

4) SAT-BIG Chevy 383 "Tajfun"

5) Honza Hálek - Porsche 924

6) Fík - Chevy Camaro Z28, 5.7 '79

7) Stan - VW e-UP

8) Eidy - Škoda 110R

9) (0,0001%) Urs Embacher- Top Methanol Funny Car

10) KAFKAsFRIEND - Dodge Magnum R/T 5.7 Hemi 2008

11) Robert - Chevy Camaro 5.7 1979

12) Fauvé Caddy 1.6 TDi biturbo čip

13) Ondry - Škoda 105 (200hp)

14) unknown - Porsche 924

15) unknown - BMW M3

16) unknown - BMW Z5

 

a další:)

Posted by Hanz Thursday, July 31, 2014 1:29:00 PM

50 let Ford Mustang - Sprinty v Ruzyni 

Letošnímu ročníku závodů v kategorii veterán V8 překapivě opět kralovaly Chevrolety. Počasí závodům vůbec nepřálo, pronajatá časomíra trpěla spoustou dětských nemocí i po několika letech užívání, z aut vypadávaly a trhaly se klíňáky, ... ale přesto se ten den užilo spoustu zábavy. Mokrá dráha potrápila na startu nejednoho závodníka, V6 Mustangy se nedokázaly bez samosvoru téměř rozjet, V8 Mustangy zase chtěly dráhu radši opustit. Nakonec ale zavládlo rozumnější počasí a byl tak čas stihnout odjet pár závodů.

Konečné umístění v kategorii Veterán V8:

  1. SATův Kaprál
  2. Ford Mustang Mach 1 (ročník nevím, nevyznám se v nich)
  3. fíkovo Chevy Camaro Z28
  4. Košťálovo Chevy Camaro

Ukázala se i celkem zajímavá raritka. Škoda že tam jen tak mokla v pozadí a žádnou jízdu nepředvedla.

Vypadá to opravdu hrozivě.

Ale naši hrdinové se ničehož nezaleknou a jsou stále při chuti ještě nějakého toho Mustanga posvačit.

Počasí se s námi rozloučilo vskutku idylicky

Zasloužená výhra - 1. místo v kategorii Veterán V8. A to i přes technické problémy a na půl plynu.

BONUS: Najdi dva rozdíly

Posted by Honza N. Sunday, May 25, 2014 10:47:00 AM

4. ročník Brňanského sprintu 

Streetroddeři pořádají dne 9. srpna 2014 od 10h na letišti v Panenském Týnci 4. ročník tradičního sprintu, tentokrát již oficiálně. Co lze očekávat?

  • Časomíra s přesností tisíciny vteřiny (pokud teda sluníčko dovolí a nebude nám to kazit)
  • Solidní betonový Drag Strip s dlouhým dojezdem
  • Klidné prostředí letiště
  • Vstupné dobrovolné, tj. něco ten pronájem stojí, ale necháme na každém, na kolik si závodnění ohodnotí.
  • Možnost jezdit bude po celý den.
Posted by Honza N. Sunday, April 13, 2014 5:45:00 PM

Svezení v Lotusu 

Tímto musím navázat na prezidentovo psaní ohledně svezení v kopii Lotusu, protože dneska jsem se svezl v originální replice (zajímavý slovní spojení) Lotusu 7 nebo-li v pravém Caterhamu 7. Celý auto váží 500kg, takže si dokážete představit, že motor obsahu 1.6L a výkonu 120 koní s tím zvládne hravě docela zacvičit. A to jsem taky pocítil nejdřív na sedadle spolujezdce. Zátah neskutečný, v zatáčkách je to snad neutrhnutelný a přitom překvapivě komfortní svezení, na to, že sedačky jsou skořepinové a leze se do toho jak do formule.

Na cestu zpět jsem si dovolil se za volant usadit osobně a okoštovat to na vlastní ruce. Mně, v současné době téměř výhradního provozovatele amerických žebřiňáků zvyklého na nadměrné množství prostoru a obecně všeho naddimenzovaného, včetně volantu, mírně zaskočilo to, že držím v rukou v podstatě jen řídící tyč a ne volant a na místě pro jeden americký pedál jsou tři anglické. Ovládání nepotřebného příslušenství, jako jsou třeba blinkry, jsem marně hledal prsty levé ruky. Přitom stačilo pustit řadičku a najít správný čudlík na palubce. Na začátku jsem se bál rozjezdu a řazení, připadal jsem si opět jako osmáctiletý autoškolák. Ale auto mělo překvapivě hodně příjemně nastavený chod spojky a kvalty tam taky padaly tak nějak samy. Božský odpich, výfuky téměř vedle uší, žádná střecha, boční plexi z dvířek se vám lepí na tvář, všechno je tak syrový až strašně návykový. V dalším levelu bych to teda viděl možná na Ariel Atom devil

Nejlepší na tom je, že takový super zážitek má člověk možnost pořídit za minimální cenu - srovnejte si schválně půjčovné na dva dny za tento stroj (od 1900,-) třeba oproti Subaru Impreza nebo Ford Mustang (od 4900,-).

Posted by Honza N. Saturday, April 12, 2014 7:17:00 PM

Streetrodders na nové adrese 

...a hlavně v super novém kabátě!

Streetrodderům bylo na staré adrese ouzko, smutno, těsno a tak se stalo, že v březnu 2014 přesídlili na vlastní, jedinečnou doménu. Všechna data z prehistorie byla migrována, vaše staré řeči převedeny. Nyní má každý streetrodder vlastní projektový blog.

Tak směle do práce!

Posted by Honza N. Sunday, March 2, 2014 9:12:00 PM

Výběr dragstripu 

Dnes dopo jsme si s Honzou udělali výlet za účelem prověření povrchu a parametrů našeho příštího dragstripu, jímž bude s největší pravděpodobností letiště v Panenském Týnci. Na výběr je širší dráha asfaltu, či kvalitnější, ale užší dráha z betonových panelů. Našli jsme dostatečně dlouhý, kvalitní úsek s vyhovující dojezdovou dráhou, však přece jezdíme kolem 200km/h že. Finanční podmínky a vše ostatní se zdá být vyhovující, termín našich sprintů 2014 stanovíme na jaře zmiňovaného roku.

Po cestě domů, jsme dali malou houbařskou sondu do lesa. Tam jsem se dozvěděl bezpečnostní pomůcku pro sběr hub pro amatéry: Sbírat jen houby bez chladiče! Obrázky níže vše vysvětlují.

Houba s chladičem - nesbírat!!!!

Jedlá houba

WTF......????????

Dále jsme si při cestě domů s Honzou všimli, že výrobci invalidních vozíků, jsou zřejmě také fanoušci dragsterů...

Dokazují to následující fotky. (sledujte pomocná kolečka proti převrácení)

Myslím že to nebude náhoda.....

No a takhle to dopadá bez koleček.......

A konečně zpět k tomu dragstripu...tak takhle nějak to tam vypadá

Posted by Dzun Saturday, August 31, 2013 6:00:00 AM

Nelegální závody 

Dne 18.8. ráno proběhl 3. ročník tradičního Brňanského sprintu, počasí nám přálo, i když brzy ráno při instalaci časomíry byla dráha ještě v mlze (po skončení závodů vlastně taky:-)). Ano, píši instalace časomíry! Letos jsme měli vlastní klubovou laserovou časomíru s přesností na tisícinu vteřiny.  Evidentně se osvědčila, výsledky dávají smysl a potvrzují časy z jiných dragstripů.  Později, při plném svitu slunce nastaly jisté problémy se spouštěcím čidlem, ale bez porodních bolestí by to snad ani nebylo normální. Do příštích závodů tedy máme několik detailů na zlepšení.

Startovní pole se skládalo ze 4 vozů, což se později ukázalo jako výhoda. Narůstající množství aut, přihlížejících a dění kolem samozřejmě přilákalo pozornost. Očekávali jsme to a z toho důvodu bude s největší pravděpodobností příští ročník na uzavřeném dragstripu.  Přece jen zvolna roste zájem a zvědavost kolem našich sprintů, a abychom si mohli dovolit větší účast, či více klidu na závodění, bude to nezbytné. Mimochodem právě dnes někdo v okolí Brňan pořádal nelegální závody automobilů, jejichž rychlost byla odhadována kolem 200km/h, dokonce měli prý nějaké značky start a cíl. Dozvěděli jsme se to od příslušníka Policie ČR, který se na základě udání mylně domníval, že s tím snad náš klub má něco společného, byli jsme tedy legitimováni a vyslechnuti.

Nyní stručně k průběhu sprintů. Honza se s Miníkem výrazně dostal pod jeho vysněnou metu 20s, Camaro druhého Honzy podávalo standardní výkony lichotící motoru 5.0, Petr s jeho uhelným Širokem zajel pozoruhodné časy, zvláštní dík mu patří za to, že přijel. A konečně mně se podařilo zlepšit čas o 0.15 s. Daní za tento výsledek jsou prasklé výfuky a popravená převodovka. Po více než 30 letech služby a zejména posledních několika letech brutální zátěže si zaslouží generální opravu a pochvalu. Díky všem za účast a věřím, že to v následujícím roce rozjedeme trochu ve větším….

Časy jsou uvedeny v následující tabulce.

     Mini

        Scirocco

          Camaro

          Caprice

         19.896

         16.854

           16.020

     14.210 BF

         19.341

         18.314

           15.586

     13.750 Hoosier

         22.361

         19.963

 

     13.609 Hoosier

         19.569

 

 

     14.062 Hoosier

 

Fotky a videa budou,zatím jen toto: http://s297.photobucket.com/user/xjohny/slideshow/Srazy/2013%20Brnany?sort=4

V polích se válela hmla.

ta Streetrodderům nevadí...

hééééj kde je ten cíl?

a pak kde se ta mlha bere!

Posted by Honza N. Thursday, August 22, 2013 6:00:00 AM
Page 9 of 10 << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>

Co je tu nového?

  1. News > NitrOlympx23

    Uteklo to zase rychle. Mimo zážitků přetrvává hučení v uších. Vyhlídky nebyly vůbec pozitivní. Nakonec to skvěle sedlo a déšť ani berle naš zájezd nemohli nasrat. Letos byla plánovaná účast na celý závodní víkend i s páteční kvalifikací. Po příjezdu do kempu byl problém najít plac. Nakonec ...
  2. News > BS 13 jako Apollo 13, Houstone, máme tu problém…..

    I u Apolla 13 se tehdy uvažovalo, zda misi s číslem 13 nepřeskočit, kvůli té 13ce, nakonec přes velké problémy dopadla úspěšně, tedy všichni přežili. Predikce počasí byla týden před akcí neúprosně tvrdá a chmurná s jistotou deště, je tedy skvělé, že jsme se nenechali odradit, dostali...
  3. News > 5.srpna 2023 to zase pořádně roztočíme drahouškové!

    Už se nám to blíží, cejtím v kostech, že letos Démon pokoří sám sebe a nebo dojde k devastaci.