Vstříc další sezóně 

aneb zimní odpočinek našich strojů

     

 

  Členům klubu, pozorovatelům našich stránek, účastníkům našich akcí a dalším spřáteleným duším milujícím spalovací motory, přeji zdraví a další sezonu plnou motoristických zážitků.

              Za klub Streetrodders prezident klubu SR.

 

                

PS: Včera jsem tankoval natural za 28.90kč......tak v tohle jsem už nedoufalsmiley

Posted by Sat Saturday, December 20, 2014 7:28:00 PM

Tradiční prosincová schůze 2014 

Vážení kolegové,

blíží se nám asi nejblběší měsíc v roce, ve kterém každý chce stihnout to, na co sral po celý rok. Naštěstí je tu i světlo ve tmě v podobě klubového setkání s diskuzí na vysoké úrovni. My se jednoznačně musíme sejít a probrat i další důležité záležitosti (viz. program).

 

Program schůze:

1. 5.BS

2. Zhodnocení hospodářského výsledku a doplnění kasy

3. Plán akcí na sezonu 2015

4. NitroOlympx 2015

5. Volná zábava s občerstvením 

6. XXX StRip šou ZRUŠENO

 

Zde uvádím mnou navrhované termíny: 6.12. a 20.12. (soboty). Je tady diskuze tak se můžeme dohodnout níže.

Posted by Hanz Sunday, November 23, 2014 8:12:00 PM

Roudnická porodnice 

Venku je hnusně a prodloužený víkend mi dal nejspíš poslední šanci v roce 2014 udělat "TO" o čem jsem uvažoval.  Opravit zázemí kde přijdou na svět a poprve začnou řvát dva motory. Mám na mysli K100 a péroše. Neni to nic extra, ale slíbil jsem uveřejnit fotky (díky osvětlení se nepovedly). Ta barva na podlaze opravdu drží a překonala moje představy. 

 

 

Posted by Hanz Thursday, November 20, 2014 2:38:00 PM

Den poté 

BS 4

Slyšeli jste někdy rčení „každá liška chválí svůj ocas“? Následující řádky mohou být podobné. Máme za sebou totiž 4.tradiční Brňanský sprint, tentokráte v Panenském Týnci na letišti. Počasí vyšlo perfektně, odpoledne zesiloval vítr, jenže tam to fouká porád. Byla to první malá a přesto větší akce našeho malého klubu SR,  nikoho vyloženě znechuceného jsem tam nepotkal ,  tak bych řekl, že dobrý.

Jasně, časomíra zlobila, nechci kolem toho kecat, ale zlobila zatím všem a všude, kde jsem byl a třeba na nedávných nejmenovaných sprintech s nesrovnatelnou reklamou, účastí a financemi  to dopadlo s měřením naprostým fiaskem. Takže jsme moc rádi za spousty naměřených časů, které dávají smysl a bez nich by celá akce byla celkem o ničem. Osobně zapracuju na zlepšení spolehlivosti.

Chtěl bych poděkovat všem aktérům akce za účast, jsme skutečně velice rádi za jakýkoli zajímavý vůz, pokud možno nejvíce odlišný od České „modly“ Octavia Tdi s čipem. Cením si různorodosti vozů, myslím, že je to pak zajímavější ,  každý si najde to své. Díky i za finanční příspěvky do nádrže od stabilního motoru a věřte, že bankovky z ní vyndat jdou!  Další dík patří kolegům z klubu za vše kolem akce a obzvlášť vyzdvihuji posezení pod stanem s grilováním, což mělo větší ohlasy, než jsem čekal, takže ono vždy stejně všechno skončí u toho jídla a to je dobře.

 

Nyní k výsledkům. Vše je uvedeno v tabulce pod článkem, nejlepší čas jezdce je zvýrazněn. Fotky zatím žádné nemám, jistě se jich brzy sejde dost.

A perlička na závěr: Stejně jako loňský ročník byl okořeněn zásahem policie ČR, letos to mělo obdobu. Při cestě nazpět jsem byl v Libochovicích, poklidně  jedoucí rychlostí 40 km/h vyhodnocen hlídkou policie jako obzvláště nebezpečný účastník silničního provozu a za použití výstražných majáků zastaven. Za závažný prohřešek absence zadní SPZ a nepoužití bezpečnostního pásu jsem byl náležitě pokárán. Kdyby tato hlídka jen tušila, že Caprice prakticky nebrzdí……ale policie jde přece jen po podstatných věcech a hlavně je třeba vykázat činnost. Takže ti fízlové k tomu asi už nějak patřej.

Ještě jednou díky všem ,  prezident klubu SRwink

Pár fotek, víc nejdete přímo ve fotogaleriích:

 

 

Posted by Sat Sunday, August 10, 2014 1:05:00 PM

Základní instrukce pro všechny návštěvníky 4.BS 

Z důvodu místa konání tj. letiště v Panenském Týnci musí všichni bez vyjímek dodržovat základní pravidla místního provozu.

- Na hlavní dráhu letiště je vstup (vjezd) přísně zakázán

- Pohybujte se pouze po vyznačenách cestách, pro lepší představu je níže obrázek s popisky

- Dodržujte jednosměrný provoz jak ho označují šipky v obrázku níže

- Cesta bude od závory značená až na parkoviště, žlutě značená cesta je v horším stavu. Prosíme zúčastněné aby se přizpůsobili  stavu užitkové komunikace a rychlost nám předvedli až na dragstripu

 

Posted by Hanz Monday, August 4, 2014 10:22:00 PM

Seznam účastníků 4.BS - 9.8.2014 

Prosím všechny členy a přátele SR o informaci v komentářích, kde se objeví základní data k aktivním účastníkům 4.BS. Průběžně budu aktualizovat (nebo to tam namačkejte rovnou). Díky za spolupráci. Termín je potvzený z letiště. 

 

1) Hanz - Mini 1,3 

2) Petr Hálek - VW Beatle - 3rd Reich Edition

3a) Honza - Chevy Camaro 5.0 '79

3b) Honza - Chevy Tahoe 5.3 '01

4) SAT-BIG Chevy 383 "Tajfun"

5) Honza Hálek - Porsche 924

6) Fík - Chevy Camaro Z28, 5.7 '79

7) Stan - VW e-UP

8) Eidy - Škoda 110R

9) (0,0001%) Urs Embacher- Top Methanol Funny Car

10) KAFKAsFRIEND - Dodge Magnum R/T 5.7 Hemi 2008

11) Robert - Chevy Camaro 5.7 1979

12) Fauvé Caddy 1.6 TDi biturbo čip

13) Ondry - Škoda 105 (200hp)

14) unknown - Porsche 924

15) unknown - BMW M3

16) unknown - BMW Z5

 

a další:)

Posted by Hanz Thursday, July 31, 2014 1:29:00 PM

50 let Ford Mustang - Sprinty v Ruzyni 

Letošnímu ročníku závodů v kategorii veterán V8 překapivě opět kralovaly Chevrolety. Počasí závodům vůbec nepřálo, pronajatá časomíra trpěla spoustou dětských nemocí i po několika letech užívání, z aut vypadávaly a trhaly se klíňáky, ... ale přesto se ten den užilo spoustu zábavy. Mokrá dráha potrápila na startu nejednoho závodníka, V6 Mustangy se nedokázaly bez samosvoru téměř rozjet, V8 Mustangy zase chtěly dráhu radši opustit. Nakonec ale zavládlo rozumnější počasí a byl tak čas stihnout odjet pár závodů.

Konečné umístění v kategorii Veterán V8:

  1. SATův Kaprál
  2. Ford Mustang Mach 1 (ročník nevím, nevyznám se v nich)
  3. fíkovo Chevy Camaro Z28
  4. Košťálovo Chevy Camaro

Ukázala se i celkem zajímavá raritka. Škoda že tam jen tak mokla v pozadí a žádnou jízdu nepředvedla.

Vypadá to opravdu hrozivě.

Ale naši hrdinové se ničehož nezaleknou a jsou stále při chuti ještě nějakého toho Mustanga posvačit.

Počasí se s námi rozloučilo vskutku idylicky

Zasloužená výhra - 1. místo v kategorii Veterán V8. A to i přes technické problémy a na půl plynu.

BONUS: Najdi dva rozdíly

Posted by Košťál Sunday, May 25, 2014 10:47:00 AM

4. ročník Brňanského sprintu 

Streetroddeři pořádají dne 9. srpna 2014 od 10h na letišti v Panenském Týnci 4. ročník tradičního sprintu, tentokrát již oficiálně. Co lze očekávat?

  • Časomíra s přesností tisíciny vteřiny (pokud teda sluníčko dovolí a nebude nám to kazit)
  • Solidní betonový Drag Strip s dlouhým dojezdem
  • Klidné prostředí letiště
  • Vstupné dobrovolné, tj. něco ten pronájem stojí, ale necháme na každém, na kolik si závodnění ohodnotí.
  • Možnost jezdit bude po celý den.
Posted by Košťál Sunday, April 13, 2014 5:45:00 PM

Svezení v Lotusu 

Tímto musím navázat na prezidentovo psaní ohledně svezení v kopii Lotusu, protože dneska jsem se svezl v originální replice (zajímavý slovní spojení) Lotusu 7 nebo-li v pravém Caterhamu 7. Celý auto váží 500kg, takže si dokážete představit, že motor obsahu 1.6L a výkonu 120 koní s tím zvládne hravě docela zacvičit. A to jsem taky pocítil nejdřív na sedadle spolujezdce. Zátah neskutečný, v zatáčkách je to snad neutrhnutelný a přitom překvapivě komfortní svezení, na to, že sedačky jsou skořepinové a leze se do toho jak do formule.

Na cestu zpět jsem si dovolil se za volant usadit osobně a okoštovat to na vlastní ruce. Mně, v současné době téměř výhradního provozovatele amerických žebřiňáků zvyklého na nadměrné množství prostoru a obecně všeho naddimenzovaného, včetně volantu, mírně zaskočilo to, že držím v rukou v podstatě jen řídící tyč a ne volant a na místě pro jeden americký pedál jsou tři anglické. Ovládání nepotřebného příslušenství, jako jsou třeba blinkry, jsem marně hledal prsty levé ruky. Přitom stačilo pustit řadičku a najít správný čudlík na palubce. Na začátku jsem se bál rozjezdu a řazení, připadal jsem si opět jako osmáctiletý autoškolák. Ale auto mělo překvapivě hodně příjemně nastavený chod spojky a kvalty tam taky padaly tak nějak samy. Božský odpich, výfuky téměř vedle uší, žádná střecha, boční plexi z dvířek se vám lepí na tvář, všechno je tak syrový až strašně návykový. V dalším levelu bych to teda viděl možná na Ariel Atom devil

Nejlepší na tom je, že takový super zážitek má člověk možnost pořídit za minimální cenu - srovnejte si schválně půjčovné na dva dny za tento stroj (od 1900,-) třeba oproti Subaru Impreza nebo Ford Mustang (od 4900,-).

Posted by Košťál Saturday, April 12, 2014 7:17:00 PM

Streetrodders na nové adrese 

...a hlavně v super novém kabátě!

Streetrodderům bylo na staré adrese ouzko, smutno, těsno a tak se stalo, že v březnu 2014 přesídlili na vlastní, jedinečnou doménu. Všechna data z prehistorie byla migrována, vaše staré řeči převedeny. Nyní má každý streetrodder vlastní projektový blog.

Tak směle do práce!

Posted by Košťál Sunday, March 2, 2014 9:12:00 PM
Page 5 of 6 << < 1 2 3 4 5 6 > >>

Co je tu nového?

  1. Speciálka 250 > JÁwa

    JÁ na tom dělám! JÁ tam na tom zajedu!! JÁ to tam zajedu pod 30s!!! JÁ si na tom snad nerozbiju hubu!!!! JÁ-wu mám už deset let. Koupil sem jí ve čtyřech přepravkách na brambory od chlápka, kterej si po mym odjezdu určitě spokojeně mnul ruce....
  2. News > Sprinty BS 9 - 3.srpna 2019

    Těšíme se na další setkání při Brňanském sprintu. Bude letos zas vedro jek v pekle? Přijede tam někdo? Dá to Caprice pod 12.500? Bude tam Hanzův projekt? Dá to Vencovo Camino pod 15? A Hanzova Riviera pod 16? Na tyto a další otázky již brzy budeme znát odpověď........... ...
  3. Speciálka 250 > Speciálka z roku 1937 zas běží......

      Sem Hanz jistě něco smysluplného napíše......Nejsíš to bude začínat slovy "já"  
  4. News > Sprinty Mustangů

    Náš tým SR navštívil po čase také jiné sprinty než ty naše. Vzhledem k účasti v naší kategorii to bylo celkem snadné, stačilo trpělivě jezdit a čekat…….často a dlouho čekat. Stačilo jet na 90% a nepodcenit start, celkem snadno se dá docílit diskvalifikace. Vedro bylo, pár strojů odešlo, pečlivě ...