Výběr dragstripu 

Dnes dopo jsme si s Honzou udělali výlet za účelem prověření povrchu a parametrů našeho příštího dragstripu, jímž bude s největší pravděpodobností letiště v Panenském Týnci. Na výběr je širší dráha asfaltu, či kvalitnější, ale užší dráha z betonových panelů. Našli jsme dostatečně dlouhý, kvalitní úsek s vyhovující dojezdovou dráhou, však přece jezdíme kolem 200km/h že. Finanční podmínky a vše ostatní se zdá být vyhovující, termín našich sprintů 2014 stanovíme na jaře zmiňovaného roku.

Po cestě domů, jsme dali malou houbařskou sondu do lesa. Tam jsem se dozvěděl bezpečnostní pomůcku pro sběr hub pro amatéry: Sbírat jen houby bez chladiče! Obrázky níže vše vysvětlují.

Houba s chladičem - nesbírat!!!!

Jedlá houba

WTF......????????

Dále jsme si při cestě domů s Honzou všimli, že výrobci invalidních vozíků, jsou zřejmě také fanoušci dragsterů...

Dokazují to následující fotky. (sledujte pomocná kolečka proti převrácení)

Myslím že to nebude náhoda.....

No a takhle to dopadá bez koleček.......

A konečně zpět k tomu dragstripu...tak takhle nějak to tam vypadá

Posted by Dzun Saturday, August 31, 2013 6:00:00 AM

Nelegální závody 

Dne 18.8. ráno proběhl 3. ročník tradičního Brňanského sprintu, počasí nám přálo, i když brzy ráno při instalaci časomíry byla dráha ještě v mlze (po skončení závodů vlastně taky:-)). Ano, píši instalace časomíry! Letos jsme měli vlastní klubovou laserovou časomíru s přesností na tisícinu vteřiny.  Evidentně se osvědčila, výsledky dávají smysl a potvrzují časy z jiných dragstripů.  Později, při plném svitu slunce nastaly jisté problémy se spouštěcím čidlem, ale bez porodních bolestí by to snad ani nebylo normální. Do příštích závodů tedy máme několik detailů na zlepšení.

Startovní pole se skládalo ze 4 vozů, což se později ukázalo jako výhoda. Narůstající množství aut, přihlížejících a dění kolem samozřejmě přilákalo pozornost. Očekávali jsme to a z toho důvodu bude s největší pravděpodobností příští ročník na uzavřeném dragstripu.  Přece jen zvolna roste zájem a zvědavost kolem našich sprintů, a abychom si mohli dovolit větší účast, či více klidu na závodění, bude to nezbytné. Mimochodem právě dnes někdo v okolí Brňan pořádal nelegální závody automobilů, jejichž rychlost byla odhadována kolem 200km/h, dokonce měli prý nějaké značky start a cíl. Dozvěděli jsme se to od příslušníka Policie ČR, který se na základě udání mylně domníval, že s tím snad náš klub má něco společného, byli jsme tedy legitimováni a vyslechnuti.

Nyní stručně k průběhu sprintů. Honza se s Miníkem výrazně dostal pod jeho vysněnou metu 20s, Camaro druhého Honzy podávalo standardní výkony lichotící motoru 5.0, Petr s jeho uhelným Širokem zajel pozoruhodné časy, zvláštní dík mu patří za to, že přijel. A konečně mně se podařilo zlepšit čas o 0.15 s. Daní za tento výsledek jsou prasklé výfuky a popravená převodovka. Po více než 30 letech služby a zejména posledních několika letech brutální zátěže si zaslouží generální opravu a pochvalu. Díky všem za účast a věřím, že to v následujícím roce rozjedeme trochu ve větším….

Časy jsou uvedeny v následující tabulce.

     Mini

        Scirocco

          Camaro

          Caprice

         19.896

         16.854

           16.020

     14.210 BF

         19.341

         18.314

           15.586

     13.750 Hoosier

         22.361

         19.963

 

     13.609 Hoosier

         19.569

 

 

     14.062 Hoosier

 

Fotky a videa budou,zatím jen toto: http://s297.photobucket.com/user/xjohny/slideshow/Srazy/2013%20Brnany?sort=4

V polích se válela hmla.

ta Streetrodderům nevadí...

hééééj kde je ten cíl?

a pak kde se ta mlha bere!

Posted by Košťál Thursday, August 22, 2013 6:00:00 AM

Fujiho farma 

Vážení kolegové,

dnešního dne jsem se vydal na návštěvu Fujiho a jeho nového motopřírůstku Caprice STW.

Fujiho dvorek a on sám je jedním ze středů motoristického dění,  téměř vždy tam je několik skalních motoristů, někdy mám pocit,  že jsou ještě o dost uhozenější než my. Tentokráte tam byl majitel nabušeného vozu škoda 110R a také majitel jakési motokáry.  Na tu jsem zpočátku hleděl  jak už je mým zvykem s despektem.  Nechtělo se mi tím strojem moc zabývat, ale nějak se to zvrtlo, bylo mi řečeno, že je v tom „dvojlitr“ Ford Siera, klasika 8 ventil, sympatický motor, má to pár úprav samozřejmě…..Celý stroj váží 650kg, motor má výkon snad 150 koní, jedná se o kopii Lotusu a díky zadnímu náhonu lze užít hodne zábavy.  Nechtěl jsem, ale byl  donucen se v tom svézt. Posez řidiče je prakticky na zemi i jeho výhled je dosti nestandardní, obvodový rámeček čelního skla vychází přesně do zorného pole. Nevešel jsem se do toho, fakt to nešlo, snažil jsem se, po sundání bot  přibylo několik cm, abych mohl trochu pohnout  nohama a ovládat pedály. Ty byly příšerně blízko u sebe a spojka šla neskutečně ztuha. Jede to jako ďábel, dost možná,  by mi to na 1/4 ujelo, pokud se podaří rychle řadit. První tři kvalty se sbíraly neskutečně, pak mi to začalo rvát brejle z hlavy. Podvozek je tvrdý  jako prkno, pohodlí rovno nule, řidič bude slušně omlácen, řadící páka nemá snad ani 10 cm délky, je to motokára……Auto je velice citlivé na všechno a s řízením na nerovné silnici se musí člověk doslova poprat, všechno jde ztuha, ale přesně. Dle majitele je to na rovné hladké silnici fantazie, ale víte někdo, kde taková silnice u nás je?

Zátah motoru je celkem nepochopitelně snad v každých otáčkách stejný, stejně pekelný a dá se vytočit skutečně hodně vysoko, až k 8000 ot/min.  Rozjezd i bez plynu není vůbec problém, není nad klasiku, stará dobrá koncepce motoru , písty mají dle majitele průměr 91mm, to mluví samo za sebe.

Měl jsem při jízdě dojem, že to je ten ryzí motorismus, nic navíc, jen to co je potřeba.  Zkrátka není to stroj pro buzny a frajírky, docela se v tom člověk nadře a neumím si představit jet v tom větší vzdálenost, pocit z toho opravdového řízení  je v tomto voze ovšem 100%. Uznávám, že mě to překvapilo.

Napadlo mě, pozvat ho na naší hlavní akci, samozřejmě po schválení rady klubu. Je totiž možné že bych pak mohl trvat na opakování ceremoniálnu :-). Ale vzhledem k charakteru naší trati myslím, že vlivem otřesů už po 200m nebude vidět na cestu  a automat Caprice je zkrátka neomylný….No uvidíme, jelo to fakt moc a jeho hmotnost je skoro třetinová, naštěstí výkon taky :-).

To je vůl, takový sání tam narvat....

Posted by Sat Sunday, June 16, 2013 6:00:00 AM

Sprinty Bechyně 2013 

Vážení kolegové SR,

Nakonec jsme se nenechali přitlačit ke zdi příšernými předpověďmi počasí a jeli do Bechyně. Jen takto se dalo zjistit, zda počasí skutečně bude tolik nepřející…a ono bylo. Těžko mohl někdo tušit ,že závodní víkend vstoupí do dějin jako start „povodní 2013“.S oblibou říkám, že „štěstí přeje připraveným“ a to jsme skutečně byli!!! Jen proto jsme všechny nástrahy zvládli s přehledem, dojeli zdraví a naše stroje fungovaly na 100%. Pár kapek Streetroddery nerozhodí….

Z účasti bylo zjevné, že patříme skutečně do tvrdého, skalního jádra motoristů, zdá se mi teď, že to snad nejvíce dokládá  například trojnásobné stěhování stanu.

Díky dle mého názoru nepružné a okolnostem nepřizpůsobivé organizaci závodů, ze závodního víkendu zbyly jen trosky a jen díky naší značné drzosti se nám podařilo zajet dvě měřené jízdy se skutečnými dragstery alespoň na osminu míle,než i toto zhatil zásah Goebbelsovy vnučky.Oba dva časy měly pochopitelně zlepšující se charakter a i na stupně vítězů nakonec došlo.

Děkuji sponzorům a všem členům klubu za obětavost při této pěkné i když druhořadé akci.  Váš prezident SR

Zde je odkaz na více pěkných fotek z Bechyně......  

Více zde: http://streetrodders.webnode.cz/news/sprinty-bechyne-2013/

Já trvám na opakování ceremoniálu!!!!

Posted by Sat Friday, June 14, 2013 6:00:00 AM
Page 6 of 6 << < 1 2 3 4 5 6

Co je tu nového?

  1. Speciálka 250 > JÁwa

    JÁ na tom dělám! JÁ tam na tom zajedu!! JÁ to tam zajedu pod 30s!!! JÁ si na tom snad nerozbiju hubu!!!! JÁ-wu mám už deset let. Koupil sem jí ve čtyřech přepravkách na brambory od chlápka, kterej si po mym odjezdu určitě spokojeně mnul ruce....
  2. News > Sprinty BS 9 - 3.srpna 2019

    Těšíme se na další setkání při Brňanském sprintu. Bude letos zas vedro jek v pekle? Přijede tam někdo? Dá to Caprice pod 12.500? Bude tam Hanzův projekt? Dá to Vencovo Camino pod 15? A Hanzova Riviera pod 16? Na tyto a další otázky již brzy budeme znát odpověď........... ...
  3. Speciálka 250 > Speciálka z roku 1937 zas běží......

      Sem Hanz jistě něco smysluplného napíše......Nejsíš to bude začínat slovy "já"  
  4. News > Sprinty Mustangů

    Náš tým SR navštívil po čase také jiné sprinty než ty naše. Vzhledem k účasti v naší kategorii to bylo celkem snadné, stačilo trpělivě jezdit a čekat…….často a dlouho čekat. Stačilo jet na 90% a nepodcenit start, celkem snadno se dá docílit diskvalifikace. Vedro bylo, pár strojů odešlo, pečlivě ...