Nepříjemnosti v pneuservisu 

aneb velká kolová rošáda

Dnes jsem navštívil jeden blízký nejmenovaný pneuservis s Kepričem a prosbou dofouknout všechny pneumatiky,dále zjistit proč se mi nadměrně sjíždějí zadní pneu, fakt netuším čím by to mohlo být. Vše probíhalo dobře, dejte si kafe pane, hned to bude. Když jsem se vrátil k autu, kola nikde!!!

Na dotaz kde mám kola jsem od pracovníka pneuservisu obdržel odpověď, že neví a jaká že jsem to měl kola a že by to mohl říct každý.

Jedná se o muže na fotografii pod textem, dejte si na něj pozor, z vlastní zkušenosti vím že je schopen čehokoli!!!!

Zajímavý je že Vendik si pořídil nový kola ze států, ne úplně nepodobný těm mejm co se nemůžou najít....

Když se pochlubím cizím peřím jak se říká, musím Vám sdělit, že motor Camina SBC 327 z roku 62 od neděle opět žije, má skutečně skvělý zvuk a pekelnou sílu i díky výkonné vačce s nostalgickým časováním. Na plyn reaguje dříve než mrknete okem, díky tvrdým silentblokům motoru se celé auto kymácí. Na dalších fotkách jsou první testy v závodním nastavení. Přední kola žiletky a zadní klasika od Hoosiera nás dnes dostala na zkušební časy 12.801, 12.890 a dokonce 12.510. Možná jsme čekali časy začínající 11 kou,ale vzhledem k dnešnímu chladnému počasí a horšímu gripu jsou časy více než uspokojivé. Po dalším ladění motoru a celkového nastavení budou časy jistě hodně hodně nižší.

Už teď je to úžasný, cenný a jedinečný exemplář a až bude zcela hotov, zasvěcení i naprostí lajci budou doslova padat na zadek. Bez nadsázky.

 

 

 

 

 

 

Posted by Sat Saturday, March 12, 2016 5:53:00 PM

Fakta o Top Fuel dragsterech 

aneb o věcích hnaných až na pokraj fyzikálních limitů

Našel jsem zajímavý soubor fakt ohledně Top Fuel dragsterů, tak jsem si myslel, že by stálo za to ho rychle přeložit do ČJ a hodit to sem.

  • Motor Hemi 500cui používaný v Top Fuel dragsterech má vyšší výkon než první 4 startovní řady vozidel NASCAR dohromady
  • Pod plným plynem spotřebovává typický motor dragsteru 42,4 litrů za vteřinu; plně naložený Jumbo jet spotřebovává v podstatě stejné množství ovšem s o 25% nižší produkcí energie
  • Sériová Hemi V8 nedokáže podat dostatečný výkon k roztočení masivního kompresoru používaného na dragsterech.
  • Během jízdy potom pomocí takového kompresoru proudí skrz sání do motoru 3000 cfm (1.42 m3 za vteřinu) vzduchu. Směs paliva je stlačená téměř do téměř tuhé fáze před zapálením. Válce pracují na hraně "hydrolocku" (zničení zalitím).
  • Běžný stechiometrický poměr směsi vzduch-benzín je 14.7:1, u nitrometanu se používá 1.7:1. Při hoření této směsi vzniká teplota až 3900°C
  • Plameny vzniknuvší spálením nitrometanu jsou žluté. Bílé plameny, které lze vidět na výstupu z "výfuků" jsou ovšem způsobeny hořením vodíku, který vzniknul rozkladem atmosférické vlhkosti při kontaktu super-žhavých plynů se vzduchem.
  • Zdvojené cívky dodávají 44 Ampér každé zapalovací svíčce, což se podobá elektrickému proudu při svařování.
  • Očekávaným důsledkem je, že elektrody na svíčkách jsou po jediné jízdě plně spotřebované.
  • Zhruba po půlce jízdy už motor nejede na zapálení směsi svíčkou ale samovznícením díky obrovské kompresi a výfukovým ventilům rozžhaveným do běla. Motor lze tehdy vypnout jedině odříznutím toku paliva.Pokud selže zapálení válce ještě na počátku jízdy, nahromadí se nespálený nitrometan ve válci a potom exploduje s dostatečnou silou, aby odtrhl hlavu od motoru případně rozthl blok motoru vejpůl.
  • Dragstery dosáhnou 300 mph (480 km/h) ještě předtím než stihnete dočíst tuto větu
  • K tomu aby dokázaly překročit 300 mph do 4.5s musí dragstery akcelerovat průměrným zrychlením odpovídající hodnotě 4G. K tomu aby dokázaly už v půlce trati jet 200 mph (322 km/h) musí v době startu dosáhnout zrychlení 8G.
  • Motor se otočí zhruba 540krát mezi přechodem signálů na semaforu (cca 0.5s)
  • Motory jsou konstruovány tak aby přežily zhruba 900 otáček pod zátěží a to včetně burnoutu.
  • Červená oblast otáčkoměru začíná až na 9500RPM
  • Každá sranda něco stojí. Řekněme, že všechny nástroje, přístroje a vybavení už máte nakoupené. Lidi to dělají jen pro radost. Nic nevybuchne. I přesto se náklady při závodech vyšplhají zhruba na $1.000 za vteřinu jízdy.

 

Posted by Košťál Friday, February 12, 2016 9:19:00 AM

Přání a pozdrav 

Za klub Streetrodders přeji zdraví, pohodu a hodně motoristických zážitků v dalším roce všem Streetroderům, fanatickým motoristům a lidem dobré vůle.

Letí to co přátelé?smiley

S pozdravem prezident klubu SR

Pro pobavení si dovoluji přiložit odkaz na článek:

http://fotbal.idnes.cz/ivan-hornik-rozhovor-05h-/fotbal.aspx?c=A151222_185001_fotbal_tof

Obrázek o tom všem si udělejte samismiley

Posted by Sat Wednesday, December 23, 2015 10:31:00 AM

Jak to dělaj bohatý v J.A.R. 

Poněvadž se tam řídí na špatný straně silnice, tak si tam bohatý můžou dovolit dotáhnout Holden Ute. Aneb moderní variaci na Vencovo El Camino, Made in Australia.

Za kvalitu se omlouvám, foceno na rychlo a mobilem.

Produktová fotografie pro představu

Nezdá se to, ale to BMW je tušim řada pět. Ten Holden je fakt dlouhej jak kráva. A zní mu to celkem dobře, jen je potřeba zesílit aby to bylo přes ty krávy cikády slyšet.

Jo a tohle je blízký okolí, pro představu vysoce kontrastní kultury smiley

Posted by Košťál Sunday, December 13, 2015 9:25:00 AM

Klasická schůze klubu Streetrodders 

18.prosince 2015 - je to pátek kluci

Dávám to sem docela brzo, abyste nemohli držkovat stylem "já už něco mám".smiley

Kde to bude je snad každýmu jasný, U Kašpara (fakt blbý jméno), snad tam nebude nějaký rezervé.

Ačkoli dobře vím, že alkohol je jed, budeme ho pít a z toho vznikne  program.

Zdar Svatik.

 

Posted by Sat Thursday, October 22, 2015 5:42:00 PM

Jak to dělaj v Thajsku 

Nerad bych z toho dělal cestopis. Berte to tak, že něco z uvedeného může jedině obohatit a dávám nakouknou pohledem streetroddera pod pokličku thajský vynalézavosti a každodenních starostí zdejšího motoristy. Jejich dvě hlavní hesla nejspíš budou :

a) všechno je kompatibilní

b) když to funguje, neřeš jak to vypadá

Určitě jsem neměl pocit, že by jim scházeli škvarky. Vozovej park mi přijde novější v porovnání s ČR. Na druhou stranu není nouze o motorizovaný popelnice a DOMÁDO všeho druhu. Nevim co řiká jejich legislativa (srát na ní), ale co jsem viděl nikoho netrápí s jak velkou mrdkou se vydá na silnici. Třeba to není nejlepší přístup.. jenomže asi všecko je lepší než ta buzerace a hromada poplatků u nás a v €U. Sorry, trochu jsem si ublil a teď k věci.

1. Serem si to na mašině, vyhlížim hadi u cesty a v tom opičí siesta na cestě. Celkem normální jev.

2.Po pár dnech si řikám "už mě nic nepřekvapí"..viděl sem i 6lidí na skůtru, ovšem velkej pes napříč na skůtru byl na mě moc. Přední a zadní nohy do neskutečnýho "V" aby se tam vešel.

3.tahat za plyn může, na zem dosáhnout nepotřebuje

4.někdo by řekl, že to k sobě nepatří...přijelo to.  Po rychlém ohledání to tipuju skládačku ze 4 motorek

5. paskvil

6.paskvil co mě rozesmál

7.Příznivci atmosféry neušlo že dneska už je TURBO prakticky ve všem

8.Výrobce nešetřil a namísto laciných plastů použil v interiéru kvalitní dřevo...nebejt to autobus pro 20 lidí byla by to i prdel

9.našel jsem i jednu ameriku, impala 69 se 6-ti hrncema

10. byla zvláštní

11.Hrdý majitel samolepky SR (na dveřích) a taky tý impaly, nejspíš se ješte nesetkal s takovym zájmem

12. a na závěr docela zajímavej design na plechovce píva pro motoristy

 

Posted by Hanz Wednesday, October 21, 2015 9:35:00 PM

BS 5 – pekelné sprinty 

Letošním sprintům se pokoušelo dominovat počasí, které předvedlo teploty přes 38 pekelných stupňů Celsia ve stínu. Ale na streetrodery si nepřijde.  Řekl bych, že sprinty se vskutku vydařily i časomíra byla lepší než loni. Trochu sice zazlobila, po pravdě sám nevím co tomu přesně bylo, snad moc světla či tepla. Díky tomu jsme najeli velké množství, vesměs smysl dávajících časů, myslím, že nikdo už neměl potřebu jezdit více a výsledná tabulka s časy se nachází pod tímto textem.

           Těšíme se na jistě velké množství kvalitních fotek a videí, které zde budou postupně přidány.

Děkuji členům klubu SR za litry potu při přípravě a úklidu akce, dále všem co přispěli do naší pokladničky a samozřejmě všem účastníkům a přihlížejícím, že se i v tomto vedru vydali do ještě větší výhně na drag strip, vážíme si toho.  Věřím, že v příštím roce zopakujeme sprinty v podobném měřítku, duchu, nadšení  a  atmosféře, která byla opět vynikající.

                                                                                                                                                                                                                                       Sváťa

 

 

 

Fotky:  http://s297.photobucket.com/user/xjohny/Srazy/2015%205BS%20Panensky%20Tynec/story

              http://caprice79.rajce.idnes.cz/Streetrodders_Panensky_Tynec/

              https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1052937244718434.1073741884.576685009010329&type=3

              http://1drv.ms/1HBl2XJ

              https://picasaweb.google.com/113508919545101917490/5BS842015

 

Videa:  https://www.youtube.com/watch?v=92m2fGwPxko

             https://youtu.be/83jLHzXnmrc

 

Jestli máte další foto a videa tak sem s tímwink

                                                                                                                                    

Posted by Sat Sunday, August 9, 2015 11:56:00 AM

Základní instrukce pro návštěvníky 5.BS 

Zde najdete základní pravidla pro pohyb na letišti, která nemusí být stejná jako minulý rok. Sledujte a hlavně respektujte aktuální dopravní značení. Na základě věcných připomínek bude doufám pochopitelnější proti 4.BS.

 

- Poloha startu a cíle bude uzpůsobena aktuálním povětrnostním podmínkám!!!

- Na hlavní dráhu letiště je vstup (vjezd) přísně zakázán

- Dodržujte jednosměrný provoz

- Cesta bude od vjezdu značená až na parkoviště

 

Prosíme zúčastněné aby se přizpůsobili  stavu užitkové komunikace a rychlost nám předvedli až na dragstripu.

Posted by Hanz Thursday, July 30, 2015 9:58:00 PM

Známe termín  

1 st Drag Racing Car Club ČR vyhlašuje 5.ročník tradičního Brňanského sprintu.

Doplňuji, že konat se bude opět na osvědčeném dragstripu letiště v Panenském Týnci u Loun.

Startovní listina BS 5:

1. SAT - Chevy Caprice 383 Tajfun

2. Hanz - Mini 1293

3. Honza - cokoliv nebo všechno z variant Camaro / Tahoe (oba dva se špérou laugh)

4. KAFKAsFRIEND - Dodge Magnum R/T 5.7 Hemi 2008

5. Robert - Camaro '79 5.7 V8 - nově se špérou a 3.23:1

6. Fík - Camaro '79 5.7 V8 - nově s opravenou špérou a 3.42:1

7. Eidy - Škoda 110R

8. DavidV6 - Škoda 100

9. Tom - Camaro 93 V6 Cherry Patriot - nově se špérou 3.23:1

10. Senťák - Camaro '78 5.7 V8 - poslední kamaro, slibuju (Košťál :-))

11. Honda Prelude  1990 B21A1 - 2.1L DOHC PGM-FI 140 hp (100 kW) North America

12. Golf MK1 - Peťa

13. BMW Z4 - Jarda

14. BMW Z4 - Lukáš

15. Karlos - Fiat Coupé 1996 2.0 16V

16. Oldsmobile Regency 98 r.v 1979  V8 350cui

Posted by Sat Friday, May 1, 2015 2:52:00 PM

Jarní streetroddeří kvíz 

Venca už ví, ale zeptám se ostatních přihlížejících na dvě otázky. První je celkem snadná, druhá už relativně obtížnější.

  1. Co je na obrázku?
  2. Kromě poškození... co je na tom špatně?

Posted by Košťál Wednesday, April 29, 2015 3:32:00 PM
Page 4 of 6 << < 1 2 3 4 5 6 > >>

Co je tu nového?

  1. Speciálka 250 > JÁwa

    JÁ na tom dělám! JÁ tam na tom zajedu!! JÁ to tam zajedu pod 30s!!! JÁ si na tom snad nerozbiju hubu!!!! JÁ-wu mám už deset let. Koupil sem jí ve čtyřech přepravkách na brambory od chlápka, kterej si po mym odjezdu určitě spokojeně mnul ruce....
  2. News > Sprinty BS 9 - 3.srpna 2019

    Těšíme se na další setkání při Brňanském sprintu. Bude letos zas vedro jek v pekle? Přijede tam někdo? Dá to Caprice pod 12.500? Bude tam Hanzův projekt? Dá to Vencovo Camino pod 15? A Hanzova Riviera pod 16? Na tyto a další otázky již brzy budeme znát odpověď........... ...
  3. Speciálka 250 > Speciálka z roku 1937 zas běží......

      Sem Hanz jistě něco smysluplného napíše......Nejsíš to bude začínat slovy "já"  
  4. News > Sprinty Mustangů

    Náš tým SR navštívil po čase také jiné sprinty než ty naše. Vzhledem k účasti v naší kategorii to bylo celkem snadné, stačilo trpělivě jezdit a čekat…….často a dlouho čekat. Stačilo jet na 90% a nepodcenit start, celkem snadno se dá docílit diskvalifikace. Vedro bylo, pár strojů odešlo, pečlivě ...