Covid SBC 383 

další mutace viru

 

Co si budeme povídat, onemocnění virem V8 je nakažlivé velice a nevyléčitelné, pacient je infekční až do skonání. Lze se nakazit i z amerických filmů....

Ty momentální sračky se věřím do sprintů přeženou, protože nařízení, která nyní vcházejí v platnost už nám setkání nedovolují......Vše zlé je ale pro něco dobré, budeme mít čas na jiné věci. Zatím z prdele jsem oprášil starou masku, proti bojovým plynům, mám k tomu i nové filtry. Vzpomněl jsem na dobu ve škole, kde se konalo pravidelně takzvané IPCHO. Improvizovaná protichemická ochrana. Spočívalo to v oblečení pláštěnky, na rukách a nohách plastové pytlíky a plynovou masku. V tom jsme se snažili plnit různé úkoly, v masce zkolaboval někdo vždy a umřeli bychom stejně všichni. Trénovali jsme úkryt do sklepů před nálety a byli strašeni hrozbou 3.sv. války od imperialistů, zlých Američanů, naštěstí ti hodní - soudruzi z SSSR byli s námi, až na věky.

       No a dnes, když je to pryč, máme to štěstí prohánět se po silnicích ve vozech Made in USA. Nyní dokonce fízlové nesměj kontrolovat lidi ani auta, takže mě to láká prohnat Démona bez rizika trestu. Jenže se to zase kříží s karanténou a vysvětlovat někomu, že jedu dragsterem do práce nebo pro rohlíky.....Ano otevírá se prostor pro anarchiilaugh

 

 

 

Posted by Sat Sunday, March 15, 2020 2:47:00 PM

Přihřát si svojí polívčičku...... 

Car of The Year 1977

 

Jak se říká "člověk míní, život mění", nejspíš oficiální srazy a setkání v nejbližších měsících nebudou, snad bude do léta vše ok. Takže vzniká prostor pro trochu teorie a vzpomínku na krásný časy.

Pořídil jsem časopis  Motor Trend, byl na světě ještě o pár měsíců dřív než já a na ta léta co má za sebou vypadá na rozdíl ode mě skoro stejně. U auta na jeho titulní stránce jsem už nějakou tu hodinku strávil, muselo to bejt.

Obsah časopisu je lepší než jsem čekal, krom Caprice jako úplné novinky je tam zmínka o České "konkurenci" to sem čuměl a vůbec to nečekal. Pobavilo mě i několik celostránkových reklam na hulení a taky třeba na autoradio AC Delco, nebo Hi-Fi kazeťák Technics.  Dovoluji si s Vámi sdílet pár stránek co jsem naskenoval. Doufám, že už po těch letech neporušuju autorská práva.

 

Posted by Sat Thursday, March 12, 2020 6:34:00 PM

Blízké druhořadé akce 

 

 

Už za 2 měsíce se bude konat setkání vozů v Lužné 25.4.  Při slušném počasí by to mohlo být pěkné.

Dále pak 8.5. sraz amerik v Trmicích u Globusu!!!laugh  Netuším co od toho čekat, nejspíš hodně negrů. Pozor je to pátek.

Když to bude na prd, jsme doma za 15 min.

 

Pak za 14 dní tu máme Tchořovice sprinty, to se ještě uvidí......
 

Posted by Sat Monday, February 24, 2020 2:56:00 PM

10  

 

1 st Drag Racing Club ČR vyhlašuje 10. ročník BS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jsem moc rád, že nám to vydrželo a věřím, že se všichni těšíme. Bude to takový slavnostní trošku.

Stane se tak 8.8. 2020 a vězte, že to už je teď........Věřím, že počasí bude letos lepší než loni a že si najdem zase i čas posedět, pokecat a mít zas dobrou náladu.

 

Posted by Sat Tuesday, February 18, 2020 6:13:00 PM

BS1 Velký třesk 

aneb SMS co nikdo nepochopil

 

Protože letos budeme mít krásný výročí 10 let BS, přepadla mě lehká nostalgie a trochu potřeba zavzpomínat. Hledal jsem k tomu nějaký dokumenty, fotky, zejména pak časy…….Potrápil jsem s tím i Hanze, který na začátku toho všeho a vlastně až do dnešních chvil měl vždy obrovské nadšení, nápady, nasazení, obětavost…….No nejlíp to ale vykreslí kus z naší komunikace. Napsal to natolik dobře a vtipně, že ho zveřejňuji bez úprav:

 

 

Věnoval jsem hledání podkladů více času, ale výsledek nepotěší. Přehrabal jsem všechny možný prostory i v Brňanech a nemám nic. Předpokládal jsem, že těch pár časů máš někde na papíře ty. Možná si to pletu s dalšíma ročníkama. Já to jel za 22s a tys to drtil kolem 19,456s. Jel jsi tak 3x a pak už to dost smrdělo sádrou. Já to zajel víckrát. Časy víceméně stejný. 

Na počátku byla docela dlouhá sms, kterou sem sepisoval několik hodin a ve finále ji nikdo nepochopil. Tu jsem posílal s několikadenním předstihem možná na 10 čísel. Můj záměr byl tam klidně přetrhnout litrovej motor co uvolní místo většímu. Byl sem kokot, protože to auto jelo za 14 dní do Švýcarska. Tak sem si to vyndavání a montáž dal snad obden protože ta třináctka měla v prdeli přítlačák a jinej nebyl. Naprostej punk a  to teprve začínám vzpomínat. 

V tejdnu po tmě, se sprejem a 20 m pásmem sem jak nějakej chuligán čmáral po silnici. Schovával se za stromy, nebo sem dělal že chčiju. Hele já to měřil hrozně dlouho a končil jsem třeba až ve 23hod. Ráno při cestě do práce jsem hned to dílo prubnul - jezdil jsem na kole. Pamatuju si, že barva odolala dokonce několik let. Taky nemůžu zapomenout jak jsme rok nato při přemeřování zjistili, že jsem ulít snad +10 m. Ještě si vybavuju jak jsem v putyce slyšel rozhovor kde se ty značky na silnici řešili. Byli úplně mimo. 

Zbytek si musíš pamatovat. Neměli jsme vysílačky, jelo se to přes telefony. Stopky sem si pučil ve fitku. Z tehdejšího pohledu mi přišlo děsně důležitý že měří na tisíciny vteřiny. Někdo prostě ohlásil do mobilu START a druhej STOP. Ten na startu pak měřil s tou přesností na tisícinu vteřiny. Dalekohled byl od mý nový přítelkyně (dneska manželky) a tím jsme kontrolovali dopravu. Trochu mi zbylo ve spreji tak sme měli i značku 1/8 a 1/4 i na stromech. Takovej detail, ten bílej sprej mi dal soused, abych mu opravil zmačkaný auto. Tohle nevyšlo, jiná újma snad při 1.BS nebyla.

Přišlo několik diváků, skoro všichni co dostali a nepochopili sms. Nepamatuju si den pořádání, přesto bych si tipnul na pracovní tejden v květnu. Sešli jsme se až odpoledne. Až následující ročníky se kvůli nalitejm pilotům pořádali v neděli ráno. Konzultace výsledků proběhla tuším hned za tepla u prasečáku.

Po skončení prvního ročníku jsem si přál přesně to co pořádáme aktuálně. V tý době to byl fakt jenom nedosažitelněj sen. 

 

Možná ještě něco vzpomenu.

 

Tebuch,

jezdili jsme jenom my dva. Já do toho chtěl zapojit všechny pozvaný a ten motor tam oddělat. Nešli do toho. Jestli si jel ty v mini, nevim jistě. V tomhle smyslu jakože tam ten motor odděláme byla napsaná zmíněná sms. 

Posílám ti plakáty na 2. a 3.ročník. Našel jsem doma ještě kresby s varintama na logo a k tomu návrh designu na webovky, kdybys to chtěl na něco použít. Vidim v tom tu práci a nemám srdce to hodit do popelnice.

Text klidně použij a bez obav to uprav, takovej klenot to neni. 

Dodnes vim docela přesně kdo všechno tam byl - celá brňanská sebranka. Tehdy prostě stačilo napsat a sešli sme se bez vytáček. Můžu i jmenovat, ale ty je stejně všechny neznáš. Napadlo mě, že by Mára mohl něco mít. Ten to focení docela hltal. Zkusim ho.

9.6.2011 jsme s Džunem jeli do Švýcar. Můj odhad datumu 1.BS je 19.6.2011. Nemám si to s čim

bližším spojit.

 

 

Jojo, to prvotní nadšení, to byla krása a taky jsme byli mladší, bezstarostnější, dneska už by to asi takhle nešlo......jezdit to v provozu mezi stromamalaugh

Ano….časy skutečně mám ,dokonce i datum jsem našel.

Brňanský sprint

6.5.2011  Hanz Mini Cooper 1.0l  ………………….21.2s

                  SAT 1 Jawa 350     ……………………………19.1s   

 

 

Ještě před tímhle vším byla moje snaha někde zkusit a jezdit čtvrtku. Po tom co jsem dostal s pětilitrem v Hoškovicích krutě na prdel, už jsem to z hlavy nedostal až doposud.

       Takže asi první čtvrtka měřená proběhla s Márou Páclem na výjezdu z Brozan do Brňan, v opačném směru než BS1. Je to ta rovinka do zatáčky v které je odbočka do zkratky přes pole do Keblic.

 Jel jsem jí tuším 2x. Použil jsem tam jiný pneumatiky, takový starý zimáky, čas byl něco přes 15 myslím, vím že mě to neuspokojilo. Mára mi to měřil stopkama.

Hledal jsem na mapě rovnej dlouhej úsek na rovině s dobrým povrchem a mírným provozem, kterej je relativně blízko.

 

Co se týká mých vzpomínek na BS1……byl teplý den a vyrazili jsme ze Žalhostic, já jel na 350 a Hanz za mnou v Mini. Bylo to takový chaotický a spontánní, nevěděl jsem co si od toho slibovat, pamatuju si nadšení. Byla tam hrstka lidí, myslím že i Lukáš Krejza a ten mi při druhý jízdě řekl, že mi na startu přeskočil řetěz. Naplynoval jsem to jak to šlo a ke konci jel v leže, vibrace přední vidle s vyteklejma tlumičema byla hrozivý, jen sem čekal kdy se rozpadne. Takže si toho až tak moc nepamatuju…..po pouhejch 10 letech. Kdyby se naše sprinty dočkaly čísla 20…….neumím si to představit.

A ten kdo se pročetl až sem, budiž odměněn informací, že ty desáté budou 8.8.2020, samozřejmě vznikne upoutávka. No a abych se vrátil k těm počátkům, musím říct........

Hanzi díky ty vole!!!

 

Posted by Sat Monday, January 20, 2020 6:57:00 PM

Příjemné Vánoce, zdraví a štěstí v dalším roce přejí SR !!!!!! 

 

Obrázek má naznačovat pohled tunelem času do budoucnosti. Ve skutečnosti je to pohled dírou pro svíčku do prostoru válce, v níž je vidět jeden z ventilů klasické dvouventilové techniky SBC s monstrózním zdvihem. Spíše je však pohledem do minulosti, kterou se s rychlým vývojem techniky budeme snažit co nejdéle zachovat..........protože.............. zvuk V8 nic nepřekoná.

 

Takže ještě jednou, všem bytostem nasáklým benzínem i těm ostatním, hodně zdraví, štěstí, pohody přes svátky i dále.

 

Posted by Sat Saturday, December 14, 2019 11:58:00 AM

Adventní lov Impal 

Holandsko

Trvám na svém přesvědčení, že Holandsko je zemí větrných mlýnů. Už tomu asi tak není, teď je to spíše hulení a tulipány, ale pár jsme jich potkali. Proč Holandsko? Protože Nizozemí. Honza se usmyslel , že jsou tam dva kousky, který musí vidět. Takže jsme jeli tedy….Expedice trvala 21 hodin, z toho většina v autě, nájezd přes  1900km byl drtivý. Museli jsme tedy přes celou říši a napříč Nizozemím až k moři, není tam fakt žádnej kopeček a všude je to stejný…..Další můj dojem byl z množství elektromobilů tam se provozujících .

    Impala 65 na vzdálenějším místě, byť na pohled pěkná, po krátké prohlídce ukázala se jako špatně zamaskovaná korozí značně napadená nástraha.  Prodejce, zřejmě překupník měl spoustu vozů na prodej, myslím, že jsme viděli ten den celkem 5 Chargerů, Chevelleho ,nějaký GTO a další klenoty. Takže první zastávka nebyla dlouhá a závěr jsme si udělali brzy, ta druhá už byla zajímavější. Je to model 68, který jsme důkladněji prozkoumali i zkušební jízdou podrobili. Much má taky dost, ale základ snad není špatný…..Druhý prodejce měl rovněž halu nasyslenou americkou klasikou. Je to zvláštní kolik sběratelů po celé Evropě má poschováváno mraky aut, samozřejmě nejsou schopni to ujezdit.

 

Hanzova Impala

Posted by Sat Sunday, December 8, 2019 4:33:00 PM

Tradiční prosincový pokec? 

 

Zdar klucí, snad si najdete jeden kus večera na pokec, něco klasicky sníme a vypijem. Můžem probrat výroční sprinty co nás čekají, ale taky se na to můžem vyprdnout.

Budu rád za nějaký termíny, za sebe, asi můžu furt......

Posted by Sat Wednesday, November 27, 2019 4:41:00 PM

Široký výběr dopravních prostředků Škoda 

 

Docela mě zaujala široká nabídka pěkných, designově nápaditých dopravních prostředků Škoda. Všechny jsou skvělé a dopravovat se s nimi je velká zábava. Na silnici zaujmou....

Nevím už přesně který je který, ale jsou modré.

V galerii najdete modely Zodiak, Škvarok, ŠityGo, Super, Skála, Kamík, Fobia, Rapid a veleúspěšnou Škodu Ochcavia. Tu nejlépe na hlínách v tdíčku!

Po pár pivech je to stejně jedno. Část z nich můžete mít i jak se dnes říká v "ostré" verzi RS a to už je něco! Pak už to má třeba i zvuk "motoru" z repráčku a jeden falešný výfuk.

Takže do toho, vyberte si a buďte moderní....

 

 

 

Posted by Sat Monday, September 2, 2019 5:20:00 PM

Dragsterové nebe 

NitrOlympX - Hockenheimring

 

Zajeli jsme z Hanzem do Hockenheimu , podívat se na profesionály ve zrychlení . V místech kde jsme se procházeli a prohlíželi si zázemí Top Fuelů, byl ještě doslova před pár dny start a cíl Velké ceny Německa F1. Jednalo se o páteční kvalifikace, takže jsme viděli všechny třídy 2x. Pěkná podívaná je na vše, ale nad třídou Top Fuel ani blízko ní nic není a nebude. Těžko to popsat slovy, značná část diváků po jejich jízdě odchází, protože po takovém zážitku už nemá nic váhu a po jejich průjezdu už svět není jako dřív...... Byli jsme v oblaku spálené gumy a nitromethanu  svědky těch nejlepších světových časů, jeden z nich byl 3.894 s cílovou rychlostí 507 km/h.  Vibrace dvou paralelně jedoucích mrkví jsou neuvěřitelné, prý to odpovídá zemětřesení 2.5 stupně Richterovy škály…….

      Při Go motoru jsme měli možnost potkat mediálně známého jezdce Urse Erbachera a sledovat rozbor motoru a spojky, který se provádí po každé jízdě. Množství dílů, které nevydrží nápor je neustálý příval, Hanz mi pořídil lehce potkaný titanový ventil z Top Fuelu, jsem na něj fakt hrdejlaugh

Už v průběhu akce v nás klíčila myšlenka, že to budem chtít vidět zase……

A nyní pár obrázků, kterými těžko dokreslit kvalitu a výšku akce, Německá připravenost, organizace a péče desítek lidí o dráhu byla profesionální, den utekl jako voda.

 

souboj Top Fuelů.......

https://www.youtube.com/watch?v=bOFAPVBEF_U&feature=youtu.be

 

Tenhle kompresor si sám pro sebe vezme asi 600 koní.....

Výbuchy uvnitř motorů ničí neustále všechno......

 

Přetížení za jízdy je až 7.5 G, což si nelze ani náznakem představit

URS ERBACHER

 

Posted by Sat Saturday, August 17, 2019 5:02:00 PM
Page 4 of 10 << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>

Co je tu nového?

  1. News > BS 14 dne 3.srpna v Týnci !!!!!

    S dnešním dnem přišla vynikající zpráva. Totiž.....14.BS budou zase v Panenském Týnci. Zdejší dráha v kombinaci se zázemím je pro nás takřka nenahraditelná. Budeme se tedy moc těšit a věřit, že se nám zase po nějaké době sejde dobrý termín se skvělým počasím. Původně náhradní sprinty v...