Další trubková epizoda

Tak jsem si splnil takový malý sen, dopřát projektovému Kepriči dlouhé svody. Dlouho, předlouho jsem zvažoval, vybíral, přemýšlel zda nestačej ty "shorty" co už jsem jezdil......Hele chlapy, prostě nestačej! Po té co jsem při šmejdění na síti narazil na jeden dynotest headersů podobnýho motoru, kde bylo dlouhejma svodama dosaženo úžasnejch výsledků.......Ano, bojím se to říct nahlas, byl tam přínos až 80 koní, to se nedá ignorovat.

Risknul jsem to, protože mi nikdo s jistotou neřekne zda je tam dostanu, obzvláště když jsem si vymyslel svíčky pod úhlem. Takže jsem to objednal a rovnou v keramice. Jelikož jsem z generace, která je silně ovlivněna filmem Alien, ihned jsem si všiml jisté podobnostismiley, což mě mírně znervóznilo. Hodil jsem všechny povinnosti a starosti za hlavu a jal se přemístit se do chladné stodoly, jako že je tam fouknu. První naivní pokusy dát je tam horem, skončily naprostým fiaskem, skutečně trapný. Musel jsem se tedy opět poválet, auto dát na špalky, vymontovat startér, příčky zpevňující rám, řazení musím taky předělat......nakonec jsem musel i brousit rám. Ale co, narval jsem je tam, šlo to jedině spodem. Caprice na dvojitý výfuky dělanej není, takže jsem musel upravit ještě nosník převodovky.

Pak přišel na řadu start v naději, že by se s tím jako ta čtvrtka dala jet. Nedala. Jelikož svody končej přímo pod nohama bylo to dost strašný, ani to nepřipomínalo auto, spíš hromadu brokovnic, který náhodou spustily střelbu. Po zhasnutí motoru se zalehlýma ušima a masáží těla vibracemi jsem měl jasno, jdu tedy pořídit trubky.

Nyní už jen sleduju všechny předpovědi počasí a čekám na výraznější nadnulové hodnoty abych se trochu poválel, dotáh to přes Flowmasterový tlumiče aspoň pod zadní nápravu.

 

A pokračování článku zde: Protože se počasí nehodlalo umoudřit a chuť vařit výfuky byla obrovská, zřídil jsem si provizorní vytápěnou dílničku, kterou se mi podařilo vytopit až k 10 stupňům, oproti krutým mrazům ve stodole krása. Vždy jsem jen krátce naměřil pod autem trubky, vyzkoušel a mizel se schovat. Ještě než holomrazy šly konečně do háje, visely pod autem hotový vejfuky s nejhlučnějšími a nejprůchodnějšími tlumiči Flowmaster serie 44.  Na ostrej test jsem musel fakt počkat až se trochu oteplí, ne že by to nešlo, ale s karburátorem bez sytiče a klapek k tomu s vysokým sáním se motoru hodně nechce bežet. Oproti těm provizorním vejfukům co jsem měl přet tím je to velkej rozdíl, jsem spokojen, uslyšíte doufám na vlastní uši. Motor jen ťuknutím na plyn vyletí do 5000 tisíc otáček a chtělo by se mu mnohem víc, někdy z toho jde docela strach. První testy popojíždění a testu řazení jak vidno na fotce dopadly uspokojivě. Tímto tě zdravím Venco, třeba ti i těchto pár řádek zpříjemní a ukrátí léčebný pobytwink.

 

Tohle jsem zavrhnul.........

jsou to Alieni!!!!!

sou tam!!!!!!

 

Posted by SAT Sunday, February 11, 2018 6:13:00 PM

Comments

Comments are closed on this post.